S-MAX – pirmasis „Ford” modelis, kuriame įdiegti naujo kinetinio dizaino elementai.
Algimanto Brazaičio nuotrauka
„Ford” atstovai šalyje pristatė išraiškingo dizaino prabangų S-MAX vienatūrį su dinamiškais varikliais ir erdviu 7 vietų salonu. Jam skirta įsiterpti tarp vienatūrių – kompaktiškojo „Focus C-MAX” ir daugiafunkcio naujo „Galaxy”, kuris šalies rinkoje debiutuos šį rugsėjį.
S-MAX – pirmasis „Ford” modelis, kuriame įdiegti naujo kinetinio dizaino elementai – tvirta stogo linija, lanku pereinanti į gaubtuvą, ryškios ratų nišos su užpakalinėmis angomis ir originali pakylėta užpakalinė langų dalis. Vietoj trečios sėdynių eilės galima įsirengti specialią slankiąją krovinių platformą. Ją galima ištraukti 48 cm, o sukrovus nešulius vėl įstumti į automobilį kaip stalčių. S-MAX automobilyje įdiegtas gausus aktyviosios ir pasyviosios apsaugos įrangos arsenalas – dauguma jų panaudoti pirmą kartą. „Hill-Launch-Assist” sistema startuojant įkalnėje leidžia vairuotojui atleisti stabdžius ir minti akceleratoriaus pedalą nebijant, kad automobilis pradės riedėti atgal. S-MAX variklių gamą sudaro du „Duratec” benzininiai ir trys naujausios kartos dyzeliniai „Duratorq TDCi” varikliai. Galingiausias iš benzininių – 220 AG „Duratec” 2,5 litro 5 cilindrų turbovariklis, taip pat naudojamas sportiškame „Focus ST” automobilyje. Dyzeliniai – 1,8 l (125 AG), 2,0 l (130 AG) ir 2,0 l (140 AG) – varikliai – su DPF filtrais.
Naujo S-MAX kaina „Ford” atstovybės „Vista” salonuose prasideda nuo 82 400 litų.