Nemalonumai – dėl musės lėkštėje

Viešojo maitinimo įstaigose besilankantys klaipėdiečiai ne visada išdrįsta pareikšti pretenzijas dėl nekokybiškai patiekto maisto. Tuo naudojasi kavinių savininkai, kurie ne tik nesiūlo susitarti, bet neretai verčia klientą jaustis kaltu.

Vienoje populiariausių uostamiesčio picerijų mergina užsisakė desertą su ledais ir graikiniais riešutais. Bevalgydama staiga pajuto burnoje kažką kieta ir vos nesusižeidė danties, bandydama sukramtyti.

Išgirdusi skundą, aptarnavusi padavėja pažadėjo klientei iš sąskaitos atimti deserto kainą. Tačiau vėliau, atnešus sąskaitą, išaiškėjo, kad tai nepadaryta. Picerijos vadybininkė ėmė teisintis, neva riešutus jie gauna jau supakuotus, tad jokio lukšto inde būti negalėjo.

Jei lėkštėje teko rasti svetimkūnį (plauką, musę ir kt.), visų pirma būtina tai įrodyti. Nes, anot Lietuvos vartotojų instituto konsultantės Rasos Kudirkaitės, neretai pasitaiko sukčiavimo atvejų, kada klientas tyčia į patiekalą įdeda kokį smulkų daiktą, tikėdamasis neapmokėti sąskaitos. „Paprastai kavinės ar restorano darbuotojai apsiriboja atsiprašymu ir pasiūlo pakeisti nekokybišką patiekalą. Tačiau jei pažeidimas šiurkštesnis, turint įrodymą, galima reikalauti kompensacijos”, – sakė R.Kudirkaitė.

Klaipėdos maisto ir veterinarijos tarnybos viršininkas Virginijus Gailius patarė, gavus nekokybišką patiekalą, pirmiausia pareikšti skundą tiesiogiai kavinės darbuotojams. Jei nėra reaguojama į teisėtą ir pagrįstą vartotojo skundą, reikėtų kreiptis į Maisto ir veterinarijos tarnybą, kad ši išnagrinėtų skundą ir, jei reikia, nubaustų pažeidėją. „Mūsų tikslas nėra trukdyti verslininkui ar jį persekioti. Svarbiausia, kad jis laikytųsi pagrindinio principo – pateiktų vartotojui kokybišką ir saugų produktą. Padėtis Klaipėdos mieste yra pagerėjusi. Verslininkai gana teigiamai žiūri į jiems keliamus reikalavimus”, – tvirtino V.Gailius.

Už pažeidimus kavinių savininkai gali būti įspėjami arba baudžiami 20 – 100 Lt bauda. Jei pažeidimas šiurkštus ir dėl to vartotojas nukentėjo, susirgo, atsidūrė ligoninėje, bauda gali siekti 1000 Lt. Jei dėl maitinimo įstaigos patiekto maisto apsinuodijo daug žmonių, įmonės veikla laikinai gali būti sustabdyta.

Maisto ir veterinarijos tarnybos viršininkas teigė, jog jų institucija gina vartotoją, kartu stengiasi, kad sankcijos būtų proporcingos pažeidimui.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Įvairenybės su žyma , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.