Vasarą ypač padaugėjo atvykstančių atlikti techninę apžiūrą. Pastebima, kad klaipėdiečiai perka vis naujesnius automobilius.
Kartais techninės apžiūros centre „Transkonoje” susidaro dešimties ar penkiolikos automobilių eilės.
Panašus antplūdis buvo balandį. Kiek lengviau buvo gegužę ir birželį. Dabar vėl atsirado spūstys.
Tai priklauso ir nuo to, kiek automobilių užregistruojama „Regitroje”.
Vos tik užregistravę automobilį žmonės iš karto stoja į eilę prie „Transkonos”. Eilės susidaro spontaniškai. Kartais techninės apžiūros specialistai valandomis sėdi be darbo.
Eilės dažniau susidaro prieš šventines dienas ar ilgesnius savaitgalius. Žmonės nori išvažiuoti kur nors toliau ir pastebi, kad baigiasi techninės apžiūros galiojimo laikas.
Techninės apžiūros centro „Transkona” direktorius gamybai Algimantas Idzelis teigė, kad per dieną abiejuose „Transkonos” padaliniuose Klaipėdoje patikrinama apie 400 automobilių.
Per abu padalinius vienoje pamainoje automobilius tikrina 14 darbuotojų. Vienas žmogus gali patikrinti nuo 25 iki 30 automobilių per pamainą.
A.Idzelis pastebėjo, kad dabar žmonės labai pradėjo pirkti automobilius. Eilėje prie „Transkonos” stovi automobiliai naujais valstybiniais numeriais kaip BZE 861, už jo iš karto stovi ir BZE 862.
Iš dešimties eilėje stovinčių automobilių keturi yra su naujais valstybiniais numeriais.
Lietuva turtėja ir žmonės pradėjo pirkti vis naujesnius ir brangesnius modelius.
A.Idzelis džiaugėsi, kad į Lietuvą jau net nebeatvežama 1985 ar 1986 metų automobilių. Dabar didžiąją automobilių masę jau sudaro 1995, 1996 ar 2000 metų modeliai.
Pagrindiniai šių automobilių gedimai yra perdegusios lemputės, nesureguliuotos šviesos. Pakabos elementų gedimų dabar yra žymiai mažiau nei senesnių automobilių modeliuose.
Prieš dešimt metų pakartotinei apžiūrai būdavo pasiunčiama 60-70 procentų automobilių. Šiemet šis skaičius nukrito iki 35-45 procentų.
Keičiasi ir vairuotojų įpročiai. Dauguma pirmiausia nuvažiuoja į servisus, patikrina, pataiso gedimus ir tik tada važiuoja į techninės apžiūros centrą.
Taip nebesusidaro nereikalingos eilės, kai tas pats automobilis važiuoja į techninės apžiūros centrą antrą ar net trečią kartą.