Jauni vairuotojai nori išsiskirti

Klaipėdos gatves vis dažniau skrodžia jaunųjų stileivų vairuojami prabangūs automobiliai.

Gera mašina tampa ne tik prestižo reikalu, bet ir stiliaus bei įvaizdžio dalimi.

„Liepto” atliktoje apklausoje dalyvavo ne tik garsūs jauni klaipėdiečiai, bet ir nežinomi prabangos mėgėjai. Kai kuriems jų graži mašina – tik susisiekimo priemonė, kitiems – būtinas šių dienų aksesuaras.

Renkasi kabrioletus

Užtenka vos pusvalandį pastovėti Melnragės plente, kad suskaičiuotume per dešimtį kabrioletuose įsitaisiusių jaunųjų vairuotojų. Visi jie – nesulaukę ir trisdešimties.

„Kabrioletai – laisvės, vėjo ir greičio pojūčių ištroškusių vairuotojų automobilis”, – aiškino pardavimų vadybininkas Tomas. Anot konsultanto, šis automobilis laukia tokių pat drąsių ir veržlių šeimininkų, kaip ir jis pats.

Auksinio atspalvio „Chrysler Sebring” vairuotoja 27 metų Erika – viena iš daugelio kabrioletų gerbėjų. „Vairuoju šį automobilį dar tik mėnesį, – sakė mergina. – Visas automobilio žavesys ir atsiskleidžia vasaros sezonu, kai nuleidus stogą, pasileidus garsiai muziką gali pralėkti Klaipėdos gatvėmis ar pajūrio link.”

Lenkia „sodininkus”

Vos porą metų vairuojanti grupės „Yva” dainininkė Natalija save lygina su „fūros” vairuotojais ir ne kiek nenusileidžia vairavimu jokiam vyrui, savo vyrui Deivydui Zvonkui – taip pat.

„Vairuoju geriau nei mano vyras, nors jo vairavimo stažas didesnis” , – kalbėjo muzikantė. Natalija nė kiek nepritaria nuomonei, jog moteris yra bloga vairuotoja. Ji drąsiai lenkia visus nevykusių vyrų vairuojamus automobilius.

„Pasitaiko tokių „sodininkų”, kad ir gėda pavadinti vairuotojais, o pati stengiuosi vairuoti tvarkingai, nors nemėgstu važiuoti lėtai”, – aiškino grupės „Yva” lyderė.

Grupėje iki šiol tik viena vairavusi Natalija net neketina samdyti vairuotojo dėl paprastos priežasties. „Nepasitikiu, nes dažnai vairuoti tenka nakties metu”, – sakė N.Zvonkė.

Vairuos sesuo

„Pirmoji mano mašinytė buvo tokia mažulė – mėlyna „Mazda 121” su užrašu „Yva”, – kalbėjo dainininkė.

Paklausta, kodėl atsisakė mažo, stilingo ir išpuoselėto automobilio, Natalija džiugiai nuramino, jog ją tebeturi ir artimiausiu metu ją pradės vairuoti grupės „Yva” narė, o kartu ir Natalijos sesuo Kristina.

Ilgus atstumus kas savaitę nuvairuojanti dainininkė mažo automobilio trūkumus išvardijo nė nemirktelėjusi.

„Autostradoje mažas automobilis nėra privalumas – mėto net nuo didesnio vėjo”, – aiškino mergina.

Natalija pasakojo, kad ryškus automobilis pritraukdavęs per daug dėmesio, kuris vėliau ar anksčiau nusibodo visoms grupės merginoms. Natūralu, kad išpopuliarėjus grupei „Yva” ir padaugėjus koncertų visoje Lietuvoje prireikė didesnio automobilio ne tik keliauti merginoms, bet ir visiems jų koncertiniams kostiumams gabenti.

Naujasis automobilis, anot Natalijos, buvo tikras srėbikas, galima buvo iš paskos temptis ir benzino kolonėlę, kol mergina sumanė įmontuoti dujų įrangą.

„Septynvietis ir baisiai patogus, yra net ir televizorius”, – taip savo „Mazda MPV” automobilį apibūdino Natalija.

Dainininkei automobilis nėra stiliaus detalė, nes jai svarbiausia yra patogumas. „Jeigu ir būtų stiliaus detalė, tai rinkčiausi gal kokį rožinį „Lexus”, bet pirmiausia jis turėtų būti patogus”, – aiškino mergina.

Savo automobilio privalumus Natalija įvardijo itin lengvai. „Jos nemėto, ji stabili, niekados nėra pavedusi, kas man, kaip muzikantei, yra labai svarbu”, – sakė ji. – Šiame automobilyje mes tampame nematomos, taip pat automobilyje galiniai du stiklai yra tamsinti ir mes drąsiai galime persirengti jame, net jei automobilis apspiestas gerbėjų”, – džiugiai kalbėjo Natalija.

Steigia klubus

Be galo mėgstantiems automobilius kuriami įvairūs klubai. Klaipėdoje prieš trejus metus įkurtas automobilių klubas „Lietuvos Calibra” turi dvidešimt septynis narius, tarp kurių yra ir merginų. „Opel Calibra” markės automobilis – sportinio varianto ir nelabai brangus, todėl didžioji klubo narių dalis yra jaunimas.

Triukšmingai atlėkęs į susitikimo vietą vairuotojas Danis ekstravagantiškumu nenusileido savo automobiliui.

„Man svarbiausia dėmesys, ryški automobilio spalva, todėl mano vairavimo stilius „kuo lėčiau, tuo geriau”, kad visi spėtų pamatyti”, – sakė klubo lyderis.

Stilingas vaikinas teigė, kad automobilis yra ir įvaizdžio detalė, taip pat kaip ir drabužiai ar aksesuarai.

„Automobilis pažymi tavo statusą, jei esi verslininkas, renkiesi „Mercedes” ar „BMW”, jei gatvės chuliganas, taip pat ieškai kažko ekstravagantiško, kad atitiktų tavo įvaizdį”, – dėstė jis.

Pamačius sportinį Danio vairuojamo automobilio variantą, pakvimpa dideliu greičiu, bet, atvirkščiai, vaikinas nelinkęs jo viršyti. „Pompastiškas ir teatralizuotas vairavimas, o ne greitis man yra azartas”, – kalbėjo klaipėdietis.

Priima ne visus

Anot automobilių klubo lyderio Danio, ne visi tiesiog nusipirkę „Calibra” markės automobilį tampa klubo nariais.

„Jeigu rodo aktyvumą, tiesiog iš karto limpa, yra komunikabilūs ir moka bendrauti, domisi automobiliais, kurie jų gyvenime tampa ne tik transporto priemonėmis, bet ir savotišku „stailu”, tuomet visada prašom”, – sakė Danis.

Klubo veikla yra įvairiapusiška: slalomo lenktynės, „dragai”, nebūtinai su automobiliais susijęs laisvalaikis – futbolo ar krepšinio varžybos, tarpklubinės varžybos.

„Akyvi ir reprezentacinė veikla, kurią sudaro įvairūs paradai, visokios parodos, šventės”, – sakė jis.

„Lietuvos Calibra” klubo lyderis Klaipėdoje 24 metų Danis neslėpė, jog yra tiesiog įsimylėjęs savo automobilį ir parduoti jo neketina.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.