BMW X3: naujas veidas ir galingesnė širdis

BMW rugsėjį turėtų pristatyti atnaujintą X3 modelį. Pasikeitė visureigio vidaus ir išorės dizainas, prasiplėtė siūlomų variklių gama.

X3 modelio linijas pakeitė nauji priekiniais ir galiniai žibintai, kitokios formos, didesnis bamperis, kuris naujame modelyje bus dažomas kėbulo spalva. Teigiama, kad pagerėjo ir interjero kokybė.

Gamintojas rinkai pateiks modifikacijas su benzininiais ir dyzeliniais varikliais – vienas jų – galingiausias iki šiol BMW gamintas agregatas.

X3 modelyje bus montuojami 6 varikliai: 3 benzininiai ir 3 dyzeliniai. Tarp dyzelinių agregatų išsiskiria dvigubos turbo technologijos variklis, sukurtas 5 serijos modelių pagrindu. 3 litrų darbinio tūrio agregatas išvysto 286 AG. Su šiuo varikliu modelis 100 km/val. greitį pasiekia per 6,6 sekundes. Teigiama, kad tai pirmasis BMW dyzelinis variklis savo charakteristikomis pranokęs benzininį. Tokio pačio darbinio tūrio benzininis BMW agregatas išvysto 272 AG. Su šio varikliu automobilis iki 100 km/val. Įsibėgėja per 7,5 sekundės.

Dyzelinio variklio galia pasiekiama dėl dabar tarp automobilių gamintojų sparčiai populiarėjančios, dvigubos turbo technologijos. Esant mažoms variklio apsukoms, dirba maži turbo kompresoriai, tačiau spustelėjus akseleratorių automatiškai įsijungia galingesni turbo kompresoriai. Šios technologijos varikliai turi aukštą sukimo momentą.

Be dyzelinių variklių, į X3 bus montuojami nauji 2, 2,5 ir 3,0 litrų darbinio tūrio benzininiai motorai. 2,5 ir 3,0 litro darbinio tūrio agregatai turi 6 cilindrus ir gaminami iš lengviausios pasaulyje varikliams naudojamos medžiagos – aliuminio ir magnio mišinio.

Bazinius X3 su 3.0si ir 3.0sd varikliais BMW siūlys su 6 laipsnių automatinė greičių dėžė, o kituose modeliuose – 6 laipsnių mechaninė greičių dėžė. Pagal užsakymus automatinė transmisija bus montuojama visuose X3 su 6 cilindrų varikliais.

X3 – pirmasis BMW gaminys, kuriame dinaminė stabilumo kontrolė laikoma standartine įranga. Modelis komplektuojamas su 4 papildomomis funkcijomis: ABS, stabdžių kaladėles nusausinančia sistema, tolygaus starto pagalba mechaninės transmisijos automobiliams ir automatiniu stabdymo pastiprinimu nudilus stabdžių kaladėlėms.

Modelyje sumontuota xDrive sistema turėtų optimaliai paskirstyti variklio galią abiem ašims. Normaliomis sąlygomis variklio sukimo momentas tarp priekinės ir galinės ašies pasidalija santykiu 40:60, tačiau, kintant važiavimo sąlygoms, šis santykis gali kisti nuo 50:50 iki 100:0 – reikiamu momentu visa variklio galia gali būti nukreipta į priekinę automobilio ašį.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.