Vandens turizmo plėtrai – ES parama

Praėjusią savaitę uostamiesčio savivaldybę pasiekė gera žinia – dar vienam jos kartu su Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centru parengtam projektui – vadinamajam „Marių turui” – nutarta skirti Europos Sąjungos finansavimą.

Jį įgyvendinus, bus įdiegtas naujas vidaus vandenų kurortinio transporto turistinis maršrutas Kuršių mariomis, sujungsiantis Klaipėdą, Juodkrantę, Nidą ir Rybačį (Kaliningrado sritis).

Be jau minėtųjų uostamiesčio Savivaldybės ir Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centro, kaip projekto partneriai įvardijami Neringos savivaldybės administracija ir Kaliningrado miesto savivaldybė.

Pasak uostamiesčio vadovo Rimanto Taraškevičiaus, projekto „Marių turas” tikslas – plėtoti vandens transportą Kuršių mariose, o kartu ir pasienio zonos turizmo infrastruktūrą bei paslaugų sektorių, siekiant pritraukti didesnius Lietuvos, Rusijos ir kitų užsienio šalių turistų srautus. Sąlygos tam, R. Taraškevičiaus įsitikinimu, – idealios: Kuršių marios yra unikalus gamtinis vandens objektas, jungiantis Lietuvą ir Kaliningrado sritį, jo pakrantėse išsidėstę gausiai lankomi pasaulinio garso kurortai, kultūros ir gamtos paveldo vietos. Šis projektas puikiai pasitarnaus kuriant naują Kuršių nerijos ir Kuršių marių, kaip vientiso turistinio regiono, įvaizdį, duos impulsą spartesnei turistinių paslaugų plėtrai Lietuvos ir Kaliningrado srities pasienio kurortiniuose miestuose. Kadangi turistų srautai šiame regione nuolat auga, tikėtina, kad naujasis maršrutas bus populiarus.

Be išvardytųjų teigiamų projekto aspektų, esama ir trūkumų. Svarbiausi iš jų – turistinių traukos objektų stoka Kaliningrado srityje, ilga kelionė, nedaug galimybių pramogomis paįvairinti buvimo laive laiką ir pernelyg trumpas plaukiojimo sezonas. Vis dėlto kaip pagrindinė kliūtis „Marių turui” įgyvendinti gali tapti iki šiol neišspręstas laivo įplaukimo į Kaliningrado srities vidaus vandenis klausimas bei sudėtinga vizų gavimo tvarka.

Bendra projekto vertė – 495 tūkst. 477 litai. Didžiąją šios sumos dalį – per 371,6 tūkst. litų – sudarys Europos Sąjungos parama. Klaipėdos savivaldybės indėlis – apie 124 tūkst. litų. Kitų partnerių finansiniai įnašai – grynai simboliniai. Už šiuos pinigus ketinama įrengti prieplaukas, sukurti maršruto informacinę sistemą – pastatyti stendus, išspausdinti bukletus, lankstinukus. Dalis lėšų bus skirta ir informacijos apie naują maršrutą sklaidai per žiniasklaidos priemones finansuoti, be to, reklamuojant jį planuojama surengti 30 pažintinių-poilsinių kruizų.

Projekto įgyvendinimo trukmė – 21 mėnuo: nuo 2006 metų balandžio iki 2007-ųjų gruodžio.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Laisvalaikis su žyma , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.