Latviško apatinio trikotažo „Lauma” gamintojai, kurdami 2006 metų pavasario ir vasaros kolekcijas bendradarbiavo su žinomu Prancūzijos dizaineriu Eriku Lerua, kūrusiu apatinio trikotažo dizainą garsiai prancūziškų apatinių kompanijai „Aubade”.
Bendras darbas su šiuo dizaineriu davė puikių rezultatų – naujų kolekcijų dizainas labai skiriasi nuo ankstesniųjų, maloniai stebindamas ir didžiausius skeptikus.
Siekdama kuo sėkmingiau konkuruoti su pasaulinio garso apatinio trikotažo gamintojais, „Lauma” įsigijo prancūziškų nėrinių gamyklą Kale mieste.
Prabangūs audiniai
„Laumos” įmonė sudarė partnerystės sutartis dėl medžiagų tiekimo su tokiais žinomais gamintojais kaip „Barbara”, „Christian Dior”, „Lise Charmel”, „Chantelle”, „Ravage”, „Simone Perele” ir kitais. Ir rezultatas akivaizdus – jau šio pavasario ir vasaros sezono kolekcijos primena prancūziška elegancija persmelktas garsiausių gamintojų kolekcijas. Čia gausu permatomų, bet elastingų audinių, puoštų šilkiniais kaspinais, išraiškingomis nėrinių gėlėmis. Derinami skirtingi audiniai ir raštai – gėlėtas elastanas su juodais nėriniais, dryžuotą kostiuminį audinį imituojanti laikra su subtiliais gėlių raštų siuviniais. Ploni tarsi voratinklis pastelinių spalvų nėriniai derinami su roplių odą imituojančiais audiniais, prie liemenėlių segamos paukščių plunksnos. Tikimasi, kad ši produkcija džiugins ne tik „Laumą” besirenkančias latves ir lietuves, bet ir išrankias Vakarų Europos moteris bei prabangą pamėgusias ruses.
Naujovės merginoms
Kaip sėkmingų permainų išraiška, buvo pakeistas ir senojo logotipo dizainas bei sukurtas dar vienas naujas apatinio trikotažo prekių ženklas „Laumelle”. Ši produkcija skirta jaunoms, šiuolaikiškoms ir aktyvioms merginoms. Kolekcijose naudojama itin daug elestano – tokie apatiniai nevaržo judesių ir patogūs net sporto salėje. Geltoni, melsvi, kakavos spalvos apatiniai puošti linksmais animacinių filmukų herojų atvaizdais arba tiesiog dekoruoti kontrastingų spalvų dryžiais, taškeliais.
Gyvenimo būdo atspindys
„Laumos” dizaineriai teigia kuriantys apatinį trikotažą šiuolaikinei miestietei ir siekiantys maksimaliai patenkinti tokios moters poreikius. Todėl buvo atliktas tyrimas, kuriuo siekta išsiaiškinti, kas gi rūpi „Laumos” gaminius dėvinčiai moteriai. Paaiškėjo, kad šaltos karjeristės įvaizdis jau praeitis. Šiuolaikinė moteris jau nenori ar negali pasitenkinti tik profesine sėkme – jai ne mažiau svarbu šeima, laisvalaikis, puiki išvaizda ir savijauta.
Todėl kuriant naujas kolekcijas stengiamasi, kad visi modeliai būtų ne tik patogūs ir praktiški, bet ir džiugintų linksmomis spalvomis, prabangiais nėriniais. Juk ne veltui sakoma, kad moteris, dėvinti jai patinkančius apatinius, gerai jaučiasi net ir vilkėdama senus džinsus ar nuobodų kostiumėlį.