„Sebringe Audi” triumfuoja su dyzeline galia

Naujasis „Audi R10 TDI” perrašė automobilių sporto istoriją jau pirmame pasirodyme: Dindo Capello (Italija), Tomas Kristensenas (Danija) ir Allanas McNishas (Škotija) laimėjo 12-os valandų lenktynes Sebringe (JAV) iškovodami pirmąją pergalę dyzeliniu kuru varomų sportinių automobilių istorijoje. Tomas Kristensenas tapo pirmuoju vairuotoju, ketvirtą kartą laimėjusiu garsiausias Amerikoje ištvermės lenktynes ir pasiekusiu naują rekordą po septintosios pergalės praėjusiais metais Le Manse.

30 laipsnių karštis pavėsyje, didelė drėgmė ir asfalto temperatūra siekianti iki 43 laipsnių sąlygojo ypač sudėtingas aplinkybes Floridos trasoje, kuri yra viena iš pačių sunkiausių pasaulyje. Allanas McNishas jau pademonstravo 650 AG V12 TDI variklio galimybes, kvalifikacinėse varžybose pasiekdamas rekordinį laiką. Kadangi po rytinio apšilimo reikėjo pakeisti išmetimo vamzdį. Dindo Capello buvo priverstas antrąkart startuoti antruoju R10 TDI automobiliu iš aptarnavimo zonos ešelono gale.

Capello prireikė tik pusvalandžio, kad iš paskutiniosios 35-osios pozicijos pakiltų į antrąją, atsidurdamas tik šiek tiek už Franko Biela’os „giminingo” automobilio. Nedaug likus iki antrosios valandos pabaigos, į priekį išsiveržė italas ir išsilaikė lyderio pozicijoje iki pat finišo su Nr.2 R10 TDI. Tik kuro filtro ir dviejų atsipalaidavusių rato veržlių pakeitimas sąlygojo nenumatytus sustojimus automobilių aptarnavimo punkte.

Nr:1 Audi R10 TDI, kuris akivaizdžiai pirmavo per pirmąsias dvi lenktynių valandas, finišo nepasiekė. Automobilis, vairuojamas Franko Biela’os (Vokietija), Emanuele’io Pirro (Italija) ir Marco Wernerio (Vokietija) turėjo pasitraukti iš kovos nenuvažiavus dviejų trečdalių atstumo dėl perkaitusio variklio.

Priežastis: netrukus po lenktynių pradžios nustojo veikti automobilio Nr:1 telemetrijos sistema, perduodanti duomenis iš automobilio į aptarnavimo punktą. Dėl šios priežasties „Audi Sport” variklio technikai per visas lenktynes negavo jokių duomenų. Kuomet Marco Werneris ketvirtąją lenktynių valandą per radiją pranešė apie aukštą variklio temperatūrą, į aptarnavimo punktą buvo iškviestas antroje vietoje esantis R10 TDI. Technikų komanda aptiko, kad radiatorius buvo visiškai užkimštas padangų guma. Išvalius radiatorius, temperatūra tuojau pat nukrito. Tačiau „Audi Sport North America” komanda nusprendė atsargumo dėlei iš lenktynių pašalinti antroje vietoje esantį R10 TDI, nes jo variklis ilgą laiką veikė būdamas per daug įkaitęs.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , .

1 atsiliepimas į "„Sebringe Audi” triumfuoja su dyzeline galia"

  1. As

    Brazauskas Jums parodys 💡

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.