Į Everestą susiruošusi kopti 85 metų britė tebuvo reklaminis triukas

„85 metų britė kartu su savo taksų veislės kale Deize ketina įkopti į Everestą!”

Ši istorija pabuvojo pasaulio laikraščių antraštėse, interneto pokalbių svetainėse, radijuje ir naujienų portaluose. Paaiškėjo, kad Didžiojoje Britanijoje gyvenančios 85 metų Mary Woodbridge (Meri Vudbridž) ketinimai viso labo tebuvo neįprastas reklaminis triukas, kurio griebėsi kalnų sporto srityje besispecializuojanti bendrovė „Mammut”.

Aukščiausios kokybės specialiai alpinizmui skirtus drabužius ir reikmenis gaminanti Šveicarijos kompanija sensaciją sukėlė tam, kad atkreiptų dėmesį į savo produktus. Tarsi virusas po įvairias viso pasaulio žiniasklaidos priemones pasklidusioje „Mammut” reklaminėje kampanijoje kalnų sporto ir alpinizmo fanatikai perspėjami apie pavojų, gresiantį naudojantis šios firmos įranga, kuri, kaip pabrėžiama, yra tokia gera, jog galima netekti sveikos nuovokos – tereikia pažiūrėti į Mary, kuri, įsigijusi „Mammut” striukę, staiga pajuto troškimą užkariauti Everestą.

Istorija

Kasdien su šuneliu mėgstanti pasivaikščioti Mary Woodbridge „Mammut” striukę nusipirko tam, kad apsigintų nuo vėjo ir šalčio. Tačiau šiai niekada nieko panašaus nedariusiai lygumų gyventojai staiga į galvą topteli mintis kartu su savo taksų veislės kalyte Deize įkopti į Everestą be papildomo deguonies ir šerpų pagalbos.

Apie šį beprotišką sumanymą praėjusių metų gruodį moteris paskelbė savo interneto svetainėje www.mary-woodbridge.co.uk. Ypač verta pamatyti buitine kamera filmuotus vaizdelius: juose senolė treniruojasi kartu su Deize, o gerbėjai jas džiaugsmingai ragina.

Siekdama užsibrėžto tikslo ir norėdama dar labiau išpopuliarinti savo tinklavietę, sausį Mary Woodbridge kreipėsi į kelis kalnų sporto reikmenų gamintojus teiraudamasi, ar šie negalėtų jos paremti finansiškai, mat jai tokių užuominų ir patarimų davė kalnų sporto forumuose dalyvaujantys interneto vartotojai iš viso pasaulio.

Visuotinės spėlionės

Žinia apie 85 metų senolės užmojį įveikti Everestą išplito tarsi miško gaisras, ir Mary Woodbridge, jos ketinimai bei linksmoji tinklavietė netruko išgarsėti – apie šias beprotiškas užmačias ir nenormalią interneto svetainę sušneko viso pasaulio žiniasklaida.

Kalnų sportininkų brolija pasidalijo į dvi stovyklas: žavėtis garbaus amžiaus ponios rizikingu sumanymu ar iškviesti vyrukus baltais drabužiais? Skaityti komentarus viso pasaulio interneto forumuose ir svetainėje www.mary-woodbridge.co.uk – tikras smagumėlis. Iš jų matyti, kad ekscentrišką Mary Woodbridge istoriją tikslinė auditorija prarijo nė nekramčiusi.

Galvosūkis išspręstas

Mary Woodbridge reiškinys laikytinas vadinamąja „fikcimentika” (ang. mockumentary), kai išgalvotas pasakojimas – visiška fikcija – pateikiamas taip, tarsi būtų rimta dokumentika.

„Šį metodą pasirinkome tam, kad pasiektume patį alpinizmo ir kalnų sporto profesionalų branduolį, iki kurio sunku prasibrauti naudojant įprastą reklamą, – paaiškino „Mammut” vyriausiasis rinkodaros specialistas Michaelas Gyssleris (Michaelas Gisleris). – Esame patenkinti per smagų Mary Woodbridge personažą galėję parodyti, jog mūsų produktai išties tokie geri, kad juos naudojant galima netekti sveikos nuovokos”.

Tinklavietės www.mary-woodbridge.co.uk lankytojai tuojau pat gavo „Mammut” pranešimus, kuriuose buvo įspėti nesivaržyti su Mary Woodbridge: „Įspėjimas: nuo tokio gerumo įrangos galima netekti sveikos nuovokos!”

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Įvairenybės su žyma , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.