Bertranas Gėjus didžiuojasi savo apatinių drabužių kolekcija. „Ji skirta tikriems vyrams, – sako jis, – valdingiems ir geidžiamiems”.
Ponas Gėjus vadovauja Prancūzijos „Vyril” kompanijai, įsikūrusiai prieš metus ir pardavinėjančiai vienas iš perspektyviausių mažmeninių prekių – vyrų apatinius drabužius.
Profesionalai vyriškųjų apatinių drabužių sferą vadina besikeičiančia rinka – šiame gana mažame rinkos sektoriuje pastebimas greitas augimas.
Prancūzijoje, kur moteriško apatinio trikotažo pardavimų apimtys (nors ir pasiekė 2 mlrd. dolerių per metus) nebeauga, madingų drabužių gamintojai investuoja į vyrų apatinius drabužius.
„Šiuolaikiniai vyrai nemažai dėmesio skiria sau, – sako Bertranas. – Jie nori gerai atrodyti ir puikiai jaustis”.
„Šiandien vyrai ne tik nori suvilioti moteris, – sako prancūzų „Jil” kompanijos vadybininkas Estelis Kurtjė. – Vyrai taip pat nori puikiai atrodyti rūbinėje, kai ruošiasi treniruotėms”.
Vedę vyrai dukart dažniau nei viengungiai keičia trumpikes. Vyriškos trumpikės-šortai pasaulį išvydo 1935 metais. „T” formos trumpikės buvo populiarios Brazilijos paplūdimiuose praėjusio amžiaus devintąjį-dešimtąjį dešimtmetį. Dabar, anot gamintojų, jie – patys populiariausi vyriško apatinio trikotažo sferoje.