„Baltika Grupp” pristato darbužių prekinį ženklą „Mosaic”

Tarptautinė mažmeninės drabužių prekybos kompanija „Baltika Grupp”, valdanti prekinius ženklus „Baltman”, „Monton” ir „CHR/Evermen”, šiandien paskelbė keičianti vieno iš šių prekinių ženklų pavadinimą. „CHR/Evermen” nuo šiol vadinsis nauju – „Mosaic” – vardu.

„Keisdami „CHR/Evermen” į „Mosaic”, siekiame sustiprinti prekinio ženklo pozicijas tarptautinėje rinkoje. Naujasis pavadinimas yra lengviau suprantamas, ištariamas ir geriau įsimenamas vartotojams. Be to, jis geriau atspindi tuos produkto pranašumus ir ženklo vertybes, dėl kurių jį vertina pirkėjai”, – bendrovės sprendimą aiškina „Baltika Grupp” valdybos narė Maire Milder.

Pavadinimas „Mosaic”, kilęs iš visomis kalbomis panašiai tariamo žodžio „mozaika”, pabrėžia įvairų detalių dermę. O tai, pasak M.Milder, yra pagrindinis principas kuriant drabužių kolekcijas. „Drabužių kolekcijas kuriame tarsi mozaiką – iš atskirų detalių formuojame visumą, kuri haroningai derėtų su rūbą dėvinčio asmens charakteriu, gyvenimo būdu, stiliumi ir kitais individualiais bruožais”, – sako M.Milder.

Pakeitus prekės ženklą, pagrindiniai kolekcijų bruožai liks nepakitę. Kolekcija ir toliau bus skirta klasikinį stilių ir jį pagyvinančias madingas detales mėgstantiems vyrams ir moterims. Planuojama, jog pereinamasis pokyčių laikotarpis, per kurį bus keičiami parduotuvių interjerai, o prekės bus ženklinamos dviem etiketėmis, užtruks 6 mėnesius. Pristačius rudens-žiemos kolekciją, senojo vardo rinkoje nebeliks.

Lietuvoje šiuo metu veikia 9 „CHR/Evermen” parduotuvės penkiuose Lietuvos miestuose: 3 Vilniuje, po dvi Kaune ir Klaipėdoje, po vieną parduotuvę Panevėžyje ir Šiauliuose. Be jų dukterinė „Baltika Grupp” bendrovė „Baltika Lietuva” valdo 4 „Baltman”, 9 „Monton” parduotuves bei 1 išparduotuvę.

„Baltika Grupp” yra viena didžiausių mažmeninės drabužių prekybos kompanijų Baltijos šalyse, valdanti 86 parduotuves Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje, Ukrainoje ir Rusijoje. 2005 m. „CHR/Evermen” pardavimai siekė 52,3 mln. litų, t.y. 29 proc. daugiau nei 2004 m., ir sudarė maždaug 35 proc. visų „Baltika Grupp” pardavimų.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.