Sukakties proga naujas prekės ženklas – „flyLAL”

Šiandien 14 metų veiklos sukaktį mininti aviakompanija „Lietuvos avialinijos” (LAL) pristatė naują prekės ženklą „flyLAL”.

Su „flyLAL” – saugus ir patogus skrydis

„Lietuvos avialinijų” įvaizdis keičiamas dėl naujo aviakompanijos požiūrio, kuris siejamas su neseniai įvykusiu oro bendrovės privatizavimu. Naujieji oro bendrovės savininkai per kelis mėnesius žada naujus rinkodaros sprendimus ir keleivių aptarnavimo kokybės šuolį.

Aviakompanija pristatė ir naują logotipą, kuriame – nuolat populiarėjančių kelionių oru simboliai. Logotipo autorius – dizaineris Vaidotas Skolevičius, sukūręs ir nemažai kitų žinomų Lietuvos įmonių prekinių ženklų.

„Siekėme, kad mūsų aviakompanijos prekės ženklas Lietuvoje ir užsienyje skambėtų vienodai, būtų trumpas ir aiškus. „flyLAL” idealiai atitinka visus šiuos reikalavimus.

Logotipo simboliai liudija pagrindines aviacijos tendencijas – skrydžius ir verslo, ir poilsinėms kelionėms renkasi vis daugiau žmonių. Tai saugiausias ir greičiausias būdas keliauti. Mūsų bendrovė kartu su bendrojo kodo partneriais suteikia galimybę nukeliauti į 600 miestų, tad visas pasaulis tampa ranka pasiekiamas.

Su „flyLAL” vardu siejame visus modernios vakarietiškos aviakompanijos bruožus: naujausius informacinių technologijų sprendimus, aukštą aptarnavimo kokybę ir novatoriškumą. Ketiname tapti Baltijos regiono lyderiais, tad keliame sau aukščiausius reikalavimus. Pagrindiniu prioritetu lieka skrydžių sauga”, – sakė „flyLAL” generalinis direktorius Vidas Žvinys.

Atskiriems padaliniams – geresnės perspektyvos

Koncentruojantis į pagrindinę oro bendrovės veiklą nuo „Lietuvos avialinijų” buvo atskirtas Antžeminių paslaugų departamentas, tapęs UAB „Baltic Ground Services”. LAL Bilietų pardavimo centras nuo š.m. spalio pradžios taip pat bus atskirtas ir taps UAB „Bilietų platinimo centras”. Jų savininkas – UAB „LAL investicijų valdymas”, valdantis ir 100 proc. „Lietuvos avialinijų” akcijų.

Pačioje oro bendrovėje atskirti Rinkodaros ir Pardavimo departamentai.

Technikos departamentas, kurio naujasis pavadinimas – „LAL Technics”, taip pat lieka „Lietuvos avialinijų” sudėtyje. Siekdama efektyviau išnaudoti „LAL Technics” galimybes, bendrovė iki kitų metų birželio ketina pastatyti antrą techninės priežiūros angarą. Planuojama, kad vienu metu dviejuose angaruose bus galima aptarnauti iki 8 orlaivių. Taip tikimasi pritraukti naujų užsakovų, tačiau pagrindinis dėmesys visų pirma bus skiriamas „flyLAL” orlaivių priežiūrai.

„flyLAL” dėmesį telks į reguliariuosius ir užsakomuosius skrydžius, „LAL Technics” rūpinsis orlaivių technine priežiūra. Nuo aviakompanijos atskirdami „Baltic Ground Services” ir „Bilietų platinimo centrą” užtikrinsime jiems perspektyvesnę ateitį. Pavyzdžiui, esame numatę plėsti „Baltic ground services” veiklą Vilniuje, Kaune, įsitvirtinti Palangoje. Kursime naujas darbo vietas ir uždirbsime papildomas pajamas. Ateityje, siekdami gerinti paslaugų ir klientų aptarnavimo kokybę, dalį juridiškai atskirų bendrovių akcijų ketiname parduoti verslo partneriams”, – sakė „LAL investicijų valdymo” akcininkas Vaidas Barakauskas.

Pasak V. Barakausko, visi struktūriniai pokyčiai yra nukreipti žymiai aukštesnei paslaugų kokybei ir darbuotojų motyvacijai užtikrinti. Be to, atskyrusi padalinius aviakompanija galės efektyviau stebėti ir valdyti finansinius srautus. Taip bendrovė mažins administravimo kaštus, o sutaupytas lėšas perskirstys ir efektyviai panaudos.

Iki metų pabaigos naujieji savininkai į „Lietuvos avialinijas” ketina investuoti 10 mln. litų, o iš viso per dvejus metus – iki 28 mln. litų.

Pagrindinis aviakompanijos prioritetas – skrydžių sauga. Per 14 veiklos metų LAL į skrydžių saugą investavo daugiau nei 120 mln. litų.

flyLAL”

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.