Mašinų gamintojai ruošiasi parodai

Rugsėjo 15 dieną Frankfurte prasidės automobilių paroda. Pagrindiniai pasaulio automobilių gamintojai jai parengė šimtus naujų ar modernizuotų modelių. Kai kurie, kaip japonai, pasielgė gudriai ir geriausius automobilius paslėpė iki spalio – parodos Tokijuje.

„Renault” eksperimentuoja

Seniai žinoma, kad koncernas „Renault” eksperimentuoja ir nori sukurti šiuolaikišką visureigį. Vis dėlto „Renault” mašinų gamybinėje gamoje niekada nebus tikrų sunkiųjų „džipų”. Tai dar kartą pareiškė koncerno vadovas Luji Šveiceras.

Tačiau prancūzai visureigių turės, tiesa, parketinių. Tai rodo eksperimentinė mašina „Renault Egeus”.

Šefas dizaineris Patrikas Lemanas „Egeus” pavadino SUV klasės miesto gatvių ir užmiesčio kelių automobiliu.

Dvivėrės durys be centrinio stovo, atskiros kaušo formos sėdynės, didelė – 2900 mm – ratų bazė.

Automobilis sveria 1950 kg, turi 250 AG 3 l tūrio variklį V6.

Vis dėlto pirkėjai artimiausiu metu stilingojo visureigio neišvys. „Renault” visureigių sektorių atidavė savo strateginiam partneriui – kompanijai „Nissan”. Įdomią mašiną galima išvysti tik parodose.

Parodai – naujas „Lancer” modelis

Didžiosios Britanijos žurnalo „Autoexpress” duomenimis, jau parengtas ikiserijinis naujojo „Mitsubishi Lancer” pavyzdys.

Mašinos bus gaminamos su sedano, 5 durelių chečbeko, universaliais kėbulais. Jos bus galingesnės ir dinamiškesnės. „EVO-X” versija su 2 l tūrio varikliu su turbokompresoriumi turės 320 AG.

Žurnalo duomenimis, naujasis „Lancer” 2005 metų rugsėjo 15 dieną bus pristatytas Frankfurto parodoje.

Tiesa, tai bus ne ikiserijinis pavyzdys, bet jo modelis. Naujovę japonai laiko parodai Tokijuje, kuri prasidės šį spalį.

Naujieji „Lancer”, kuriuos taip mėgsta ralio sportininkai, prekyboje pasirodys tik 2006 metų pavasarį.

Kita „Fiat Punto” karta

Ruošiama vieno sėkmingiausių per pastaruosius 10 metų koncerno „Fiat” automobilių pamaina. Automobilis „Fiat Punto” gerai perkamas.

Naujosios kartos automobilis, kuris bus pavadintas „Punto Grande” („Didysis Punto”), taps ilgesnis ir aukštesnis už pirmtaką. Ratų bazė pailgės 60 mm, mašina bus 4030 mm ilgio.

Automobilis linksta į vienatūriškumą, variklio gaubto linija susilieja su priekinio stiklo linija.

Galingesni bus ir varikliai – bazinis 1,2 l tūrio variklis sieks 65 AG, galingiausias 1,9 l tūrio turbodyzelis – net 130 AG.

Bus gaminamos dvi naujojo „Punto” versijos – trejų ir penkerių durelių chečbekai. Vėliau pasirodys ir kabrioletas.

Naujų „Punto Grande” gamyba turėtų padėti koncernui išbristi iš užsitęsusios krizės. „Fiat” rinkodaros specialistai siūlo dėl visa ko kurį laiką dar gaminti ir ankstesnį „Punto” modelį.

Tuo atveju, jeigu naujovė vėl nepavyktų (nesėkmė prieš porą metų ištiko naują „Stilo” modelį).

Valerijus Rajevskis

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.