Šeštadienio vakarą Kretingos geležinkelio stotyje sustabdytas iš Baltarusijos į Klaipėdą vykęs traukinio sąstatas, iš kurio vienos cisternos į aplinką tekėjo skystos azoto trąšos.
Į Klaipėdos „Draugystės” geležinkelio stotį važiavęs traukinys sustabdytas gavus Kūlupėnų geležinkelio soties budėtojo pranešimą, kad iš vienos 64 tonų talpos cisternos bėga skystos trąšos.
Pasklidus žiniai apie incidentą, į Kretingos geležinkelio stotį skubėjo ne tik geležinkelininkai, bet ir Kretingos, Klaipėdos ugniagesiai gelbėtojai. Cisterna buvo vėsinama vandeniu, kad sumažėtų viduje padidėjęs slėgis ir būtų išvengta sprogimo. Vanduo atskiedė ir į aplinką patekusias trąšas.
Specialistai netrukus užsandarino sklendę, per kurią bėgo skystas azotas. Atidarius viršutinį liuką, nuo sąstato atkabinta cisterna palikta Kretingoje, o kitos nutemptos į Klaipėdą.
Incidentas likviduotas per dvi valandas. Tuo metu Kretingos geležinkelio stotis uždaryta nebuvo. Keli krovininiai ir vienas keleivinis traukinys pro minėtą cisterną pravažiavo be jokių trikdžių.
Sąstatas su trąšomis priklauso Baltarusijos bendrovei „Grodno Azot”. Pirminiais duomenimis, trąšų nutekėjimas įvyko dėl jos darbuotojų kaltės. Galėjo būti blogai užsukta pagrindinė sklendė arba tiesiog ji buvo techniškai netvarkinga.
Spėjama, kad skystas azotas iš cisternos tekėjo apie 100 kilometrų, tačiau didelės žalos aplinkai jis nepadarė.