Praėjusiais metais Lietuvoje prestižinių automobilių paklausa išaugo daugiau nei trečdaliu
Bendrovės „AutoTyrimai” duomenimis, prestižinių automobilių rinkoje 2006-aisiais Lietuvoje pirmavo BMW automobiliai. Praėjusiais metais mūsų šalyje buvo užregistruota 316 naujų šios markės automobilių, antroje ir trečioje vietoje atitinkamai liko „Audi” bei „Mercedes-Benz”.
Lyginant su 2005-aisiais, registruotų BMW automobilių skaičius Lietuvoje išaugo net 39 proc. (nuo 227 iki 316 automobilių) ir sudarė beveik ketvirtadalį visų naujų prestižinių automobilių registravimų Lietuvoje. Iš viso šiame rinkos segmente pernai užregistruoti 1349 automobiliai.
Oficialios BMW gamintojo atstovybės Lietuvoje „Krasta Auto” generalinio direktoriaus Rimanto Kirklio nuomone, akivaizdu, kad Lietuvoje, kaip ir visame pasaulyje, vairuotojai prestižą dažnai sieja su BMW ženklu.
„Praėjusiais metais „BMW Group” neturėjo ypatingai didelių naujienų, tačiau nepaisant to jų populiarumas tik didėjo. Tai leidžia daryti itin optimistines prognozes šiems metams, nes rinką išvys nemažas būrys labai laukiamų naujų BMW kūrinių, kurie turėtų tik sustiprinti šias tendencijas”, – samprotavo R.Kirklys.
Remiantis „AutoTyrimų” duomenimis, 2006-aisiais BMW lyderiavo beveik visose prestižinių automobilių klasėse. Mažų ir kompaktinių prestižinių automobilių klasėje Lietuvoje dažniausias registruojamas buvo pirmosios serijos BMW. Pernai jų įregistruota beveik dvigubai daugiau nei anksčiau – 65 (2005 metais – 35).
Prestižinių vidutinių automobilių klasėje nepralenkiami buvo populiarieji 3 serijos BMW – jų Lietuvoje įsigyti 63 automobiliai. BMW 6 serija, kaip ir 2005-aisiais, pernai išliko dažniausiai registruojamas automobilis kupė, kabrioletų bei roadsterių klasėje.
Reprezentacinių bei prestižinių didelių automobilių klasėse pagal populiarumą BMW užėmė antrąsias vietas, atitinkamai nusileisdama „Mercedes Benz” bei „Audi” markėms. Populiariausiu tarp visų BMW automobilių pernai Lietuvoje, kaip ir anksčiau, išliko 5 serijos BMW – jų užregistruota 78.
Praėjusiais metais populiarumo sėkmė BMW lydėjo ir pasaulinėse rinkose – BMW Group pardavimai išaugo 3,5 proc., buvo parduota daugiau nei 1,37 mln. BMW, MINI ir „Rolls-Royce” automobilių. BMW 3 serijos automobiliai buvo perkami dažniausiai – jų pardavimai šoktelėjo net 17,1 proc. (per 507 tūkst. vienetų).
Prestižinių automobilių rinkai priskiriami prestižiniai maži, vidutiniai ir dideli, prestižiniai visureigiai ir reprezentaciniai automobiliai.