Vakar visą dieną buvo užsikimšusi viena pagrindinių miesto arterijų – Pilies gatvė ir taip pat besivadinantis tiltas.
Vairuotojus glumino keistas eismo organizavimas.
Piko valandą automobilių eilė nusidriekė nuo Minijos ir Bijūnų gatvės sankryžos iki Naujosios Uosto ir Naujosios Sodo gatvių sankirtos.
Šį ruožą paprastai įveikiantys per kelias minutes vakar automobiliai juo važiavo 20 ir daugiau minučių.
Gatvė buvo užsikimšusi ne tik piko valandą, bet visą dieną.
Buvo remontuojama Danės gatvės ir jos sankryža su Naująja Uosto gatve. Pilies tilto eismas iš keturių eismo juostų performuotas į dvi.
Dažnas vairuojantis klaipėdietis keiksnojo ne kelininkus, o eismo organizuotojus.
Visi Pilies gatvės šviesoforai veikė įprastu režimu, todėl automobiliai judėjo itin lėtai. Ne vienam jų perkaito variklis.
Miesto ūkio departamento direktorius Alfonsas Šimkus paaiškino, kad numatę remontuoti kurią nors miesto gatvę rangovai parengia eismo apribojimo toje gatvėje schemą. Ji derinama su Eismo priežiūros tarnyba ir tvirtinama savivaldybėje.
Kaip veikia teoriškai numatytas planas, turėtų stebėti Eismo priežiūros skyriaus pareigūnai.
Šios tarnybos vyresnysis specialistas Gintaras Ramanauskas įsitikinęs, kad apie kamštį policininkams galėjo pranešti darbų vykdytojas.
Eismo priežiūros skyriaus budėtojai vakar nesulaukė nė vieno vairuotojo skundo dėl nepatogumų važiuojant Pilies gatve, neužfiksuota čia ir avarijų.
Vis dėlto klaipėdiečiai pagrįstai piktinosi nepamatę užsikimšusioje gatvėje nė vieno eismą reguliuojančio policininko. Apie remontuojamą gatvės ruožą nesulaukta įspėjimų nei per radiją, nei spaudoje.
Tiltų gatve važiuoti vis dar draudžiama. Pasirinkti kelionės Šilutės plentu trečiadienį žmonės nesiryžo prisiminę, kad turgaus dieną žiedinė sankryža su Tilžės gatve yra ypač sunkiai įveikiama.
Pareigūnų aiškinimas, neva Vilniuje kamščiuose tenka laukti porą valandų, klaipėdiečius tik stebina. Užuot padėję vairuotojams greitai ir saugiai pravažiuoti remontuojamas gatves, pareigūnai sukuria kliūtis.