Pasikeitusios krepšinio aistruolių atributikos mados prekybininkams atvėrė naują nišą.
Paklausiausia preke pastarosiomis dienomis tapo prie automobilių tvirtinamos trispalvės.
Įvairia sporto ir tautine atributika prekiaujančių Lietuvos parduotuvių lentynose tai – dar nauja prekė. Anksčiau pro krepšinio mėgėjų mašinų langus plevėsuodavo standartinio dydžio vėliavos.
Pasaulio vyrų krepšinio čempionatą stebintys Lietuvos aistruoliai madą automobilius puošti specialiai mašinoms pritaikytomis vėliavėlėmis nusižiūrėjo nuo futbolo gerbėjų.
Tokios vėliavos buvo itin populiarios prieš pusantro mėnesio Vokietijoje pasibaigusio pasaulio futbolo čempionato metu. Savo šalių vėliavėlėmis mašinas puošė anglai, vokiečiai, belgai.
„Vėliavėlės šiuo metu yra madingiausias aistruolių atributas. Kai tik Lietuvos krepšininkai laimi rungtynes, iškart sulaukiame pirkėjų antplūdžio”, – tvirtino parduotuvės „Verslo dovanos” vedėja Gražina Murelienė.
Išpirko visas trispalves
Prie automobilio langų tvirtinama vėliavėlė kainuoja 9 litus 99 centus. Vien Vilniaus prekybos ir pramogų centre „Akropolis” įsikūrusioje reklamos agentūros „Rodiklis” parduotuvėje kasdien nuperkama apie pusantro šimto tokių trispalvių.
Vėliavėlių, kurios tvirtinamos prie mašinų, buvo galima įsigyti ir bendrovei „Lietuvos spauda” priklausančiose „R-kiosk” parduotuvėse. Tačiau šie atributai jau išpirkti. Prekybininkai jų pritrūko.
Paklausi tautinė atributika
Lietuvos krepšinio rinktinės žaidimą stebintys aistruoliai perka ir kitokius atributus. Tarptautinių varžybų metu lietuviai prisimena patriotiškumą.
„Per tokias varžybas labai padidėja tautinės atributikos apyvarta. Populiarūs šalikai, kepuraitės su užrašu „Lietuva” ar mūsų šalies vėliavos spalvomis”, – tvirtino G.Murelienė.
Krepšinio varžybas stebintys žiūrovai perka ir specialiai čempionatui pasiūtus marškinėlius. Parduotuvių tinkle „Sport Line” jų galima nusipirkti už 89 litus.
Daugiausia perka kauniečiai
„Šiemet marškinėlių nuperkama maždaug trečdaliu mažiau negu pernai. Tikrieji aistruoliai jais jau apsirūpino anksčiau. Marškinėlių modelis mažai keičiasi.
Dominuoja ta pati tematika – užrašas „Lietuva” ir kaukolės.
Todėl matome, kad Japonijos tribūnose sėdintys aistruoliai dėvi marškinėlius, kuriais prekiavome pernai ar užpernai”, – teigė bendrovės „Sport Line” rinkodaros vadovas Vaidas Andriūnas.
Šie marškinėliai paklausiausi Kaune.
„Kaune parduotas rekordinis šių marškinėlių skaičius. Galbūt šiame mieste labiau puoselėjamos krepšinio aistruolių tradicijos”, – svarstė V.Andriūnas.