„Volkswagen” atsigręžė į praeitį. Prieš 33 metus tarptautinėje Ženevos parodoje gamintojas pristatė sensacingą kupe modelį – „Scirocco”. Jis buvo kompaktiškas, erdvus, veržlus ir patogus. Populiarumą, kurio sulaukė „Scirocco” puikiai atspindi parduotų automobilių kiekis – daugiau nei pusę milijono pirmosios kartos modelių.
Greičiausiai tai ir yra priežastis, kodėl didžiausias Europos automobilių gamintojas šiuolaikišku žvilgsniu pažvelgė į daugiau nei prieš tris dešimtmečius pasaulį užkariavusį „Scirocco”. Naująjį kūrinį „Volkswagen” pavadino „Iroc”.
Kaip ir pirmajam „Scirocco”, naujojo modelio linijoms sportiškumo ir veržlumo netrūksta. Vien ko vertos agresyvumu pulsuojančios radiatoriaus grotelės. Pirmtako ir naujojo „Scirocco” veidai – panašūs. Nepaisant to, kad automobilių gimimą skiria daugiau nei trys dešimtmečiai, rašoma „Volkswagen” pranešime.
Pirmasis „Scirocco” modelis tapo septintojo aštuntojo dešimtmečio įžymybe, nes tiesiog buvo daugelio vairuotojų svajone. Sukurtas garsaus dizainerio Giorgetto Giugiaro, modelis rado tiesų kelių į žmonių širdis dėl erdvaus salono, talpios bagažinės, ir kartu veržlių formų. Panašų veidą konstruktoriai sukūrė ir „Iroc”. Dar vienas bendras bruožas – spalva. Daugybė pirmųjų „Scirocco” modelių buvo ryškiai žali. Jie net buvo praminti žaliaisiais „Vyper”.
Skirtingai nuo „Scirocco”, naujasis „Iroc” labiau primena ne klasikinį kupe modelį, o progresyvaus dizaino sportinį automobilį su neįprastai ilgu stogu ir staiga nukirstu galu. Tai suteikia du privalumus.
Pirma. „Iroc” proporcijos tapo aštrios. Ypač žiūrint iš galo. Tuo tarpu ilgas stogas su šoniniais langais sukuria tvirto automobilio įspūdį.
Antra. Modelio gale užtenka vietos dviems suaugusiems keleiviams – „Iroc” tinkamas kasdieniniai eksploatacijai, o ne tik romantiškiems savaitgalio pasivažinėjimams dviese.
Gamintojas skelbia, kad po „Iroc” dangčiu plaks 210 AG širdis.
„Iroc” kaina ir pardavimų pradžios data kol kas neskelbiamos.