Rugsėjį uždarius Biržos tiltą restauracijai, Klaipėdai gresia dar didesnės transporto spūstys.
„Mieste – karo stovis, o jei dar uždarytų Biržos tiltą, nežinau, kas būtų”, – ėmėsi už galvos savivaldybės Transporto skyriaus vedėjas Saulius Gudavičius.
Vedėjas sakė, kad kol kas nesprendė, kur bus nukreiptas viešasis transportas, kai prasidės Biržos tilto restauracija. Jis laukia sugrįžtant iš atostogų viešosios įmonės „Klaipėdos keleivinis transportas” direktoriaus Gintaro Neniškio.
„Naujoji Uosto, Galinio Pylimo gatvės uždarytos. Kretingos gatvės dalis nuo Panevėžio gatvės rekonstruojama. Neaišku, kada bus rekonstruotas geležinkelio viadukas Liepų gatvėje, kad po juo galėtų važiuoti automobiliai. Gal spalį? Nebaigtas Pilies gatvės remontas”, – vardijo nepravažiuojamas ir apsunkinto eismo dėl remonto gatves S.Gudavičius.
Anot jo, uždarius Biržos tiltą, transportui liks tik miesto aplinkkeliai per kitus du Danės tiltus.
Bendrovės „Hidrostatyba”, kuri restauruos Biržos tiltą, technikos direktorius Augustas Burba sakė, kad senasis Danės tiltas bus uždarytas rugsėjį. O laikinojo pėsčiųjų tilto, kuris bus „Meridiano” pusėje, dar nebaigė projektuoti architektai.
„Laikinąjį tiltą reikia pakelti aukščiau, kad restauracijos darbai netrukdytų praplaukti laivams”, – sakė jis.
A.Burba tvirtino, kad pėsčiųjų tiltą per Danę įmanoma pastatyti per dvi savaites. Jis patikino, kad Biržos tilto neuždarys, kol nepastatys laikinojo medinio perėjimo pėstiesiems.
Anot technikos direktoriaus, Biržos tilto restauracijos parengiamieji darbai jau prasidėjo, todėl atgabenti pantonai. Kaupiamos statybinės medžiagos.
Jo teigimu, bus pakeisti Biržos tilto turėklai, atnaujintas pakėlimo mechanizmas. Bus pagaminti nauji šviestuvai – autentiški dabartiniams.