Jau kuriami planai ne tik atnaujinti, bet ir išplėsti Klaipėdos autobusų stotį.
Ruošiami planai
„Jei projektavimas vyks sklandžiai, rekonstravimo darbus pradėsime jau šiais metais”, – teigė Klaipėdos autobusų parko generalinė direktorė Jelizaveta Daugininkienė.
Planuojama stoties pastate įrengti prekybos centrą, pakeisti autobusų privažiavimo aikšteles. Tarpmiestiniai maršrutai bus pratęsti.
Belieka krūmai
Šiandien autobusų stotis gali pasigirti nebent moderniai įrengtais tualetais. Pastarųjų darbo laikas – iki pusės dešimtos vakaro.
Paskutiniai autobusai į Minską ar Rygą išvyksta apie vienuoliktą valandą vakaro. „Tokiu metu tualetai nedirba. Belieka tik krūmai”, – piktinosi klaipėdietė Jakaterina Baranova.
Pati prasčiausia
„Klaipėdos autobusų stotis, palyginti su Vilniaus ir Kauno, pati prasčiausia”, – pastebėjo klaipėdietė Indrė Žukaitė.
Pastatas prašosi atnaujinimo. Surūdiję tarybinių laikų karkasai, atgyvenusios šaligatvių plytelės, nutrupėjęs tinkas itin nemaloniai nuteikia keleivius.
Tačiau Irenai Pocienei iš Rusnės stoties aplinka didelės reikšmės neturi. Moteris čia ateina tik bilieto nusipirkti ir sulaukti autobuso.
Traukinys mielesnis
Edmundas Strazdonis iš Šiaulių sakė, jog kelionei mieliau rinktųsi traukinį. Tačiau autobusų maršrutų grafikas – jam patogesnis.
„Autobusų stoties laukiamojoje salėje mažai erdvės, prastoka, apleista aplinka. Net nėra ko lyginti su geležinkelio laukimo sale”, – tvirtino keleivis.
Užuot gaivųjį gėrimą pirkęs iš vietinių prekeivių, E. Strazdonis sakė nužingsniavęs iki artimiausios degalinės.
Benamių prieglobstis
Autobusų stoties teritorija – saugoma. Nuo pusės keturių ryto iki keturių dienos keleivių saugumu rūpinasi du apsauginiai.
Į stotį plūsta daug žmonių. Viešoji tvarka pažeidžiama dažnai. Čia girtuokliaujama, susimušama.
„Daugiausiai rūpesčių kelia benamiai. Vasarą šių asmenų kiek mažiau, bet žiemą – negalime jų atsiginti”, – pasakojo apsauginis Nerijus Stasaitis.