Naujos kartos R32 automobilio koncepcija pabrėžia ypatingą šio „Golf” šeimos modelio sportiškumą
R32 logotipas – ne vienintelis išskirtinės „Golf” versijos skiriamasis bruožas. Naujosios kartos R32 pirmiausia atpažįstamas pagal išskirtines radiatoriaus groteles ir firminį aliuminio ženklą ant jų. Viršuje aliuminio grotelės išsiskiria dvigubomis vilnimis. Po valstybinio numerio ženklui skirta vieta įtaisyta centrinė oro padavimo į galingą 3,2 litro darbo tūrio V6 variklį anga. Abipus firmos ženklo į radiatoriaus groteles įkomponuotos dar dvi nemažos oro angos.
Žemesnė sportinė važiuoklė
Iš galo naujasis „Golf R32” išsiskiria dažytu buferiu ir dviem per vidurį šalia vienas kito integruotais apvaliais išmetamųjų dujų vamzdžiais, pagamintais iš specialaus poliruoto aukštos kokybės plieno. Automobiliui išskirtinumo teikia ir 18 colių lengvo lydinio ratlankiai. 20 ratlankio stipinų tęsia pirmtako R32 dizaino stilių. Akį traukia mėlynai dažyti stabdžių laikikliai ir 345 mm skersmens priekiniai bei 310 mm užpakaliniai stabdžių diskai po jais. 225/40 dydžio Y simboliu pažymėtos padangos skirtos važiuoti iki 300 km/h greičiu. Didelių matmenų užpakalinis aptakas užtikrina gerą sukibimą, o sėkmingas 18 colių padangų pritaikymas ratų nišose ir 20 mm pažeminta sportinė važiuoklė – optimalų jėgos perdavimo ir traukos suderinamumą.
Greičiau negu su įprasta
„Golf” šeimos lyderiui sukonstruota savita įranga ir optika. R32 pasiekia iki 250 km/h greitį. Variklio jėga visiems varomiesiems ratams perduodama per mechaninę 6 laipsnių pavarų mechanizmą arba DSG tipo dvidiskę sankabą. Su tokiu agregatu R32 įsibėgėjama netgi greičiau nei su įprasta transmisija. Pakanka 6,2 sek. vietoje 6,5 sekundės. Naujasis R32 sukurtas penktosios kartos „Golf” bazėje. Nuolatinė visų varomųjų ratų pavara 4MOTION garantuoja optimalią traukos jėgą, kurią automobiliui teikia naujas benzininis (250 AG) variklis.
Ryškus salone
Nuoseklios sportinės „Golf R32” koncepcijos įgyvendinimo motyvas ryškus salono vidaus erdvėje. Čia dominuoja savita įranga, sportinės sėdynės, aliuminiu žvilgantys pedalai ir specialios aplikacijos, ypatingai išryškinančios „Golf” sportiškumą. Akcentus papildo sportinio stiliaus vairaratis su akytu odos apvalkalu bei R32 pavarų perjungimo svirties rankenėlė.
Padaugėjo įrangos
Palyginti su ankstesniu, asketiškumu pasižyminčiu analogišku modeliu, naujasis R32 išsiskiria daugybe naujų įrangos elementų. Be papildomo mokesčio, klientų patogumui, be kitos įprastos įrangos, veikia oro kondicionierius, radijas su 10 garsiakalbių, yra įspėjanti nuo automobilio vagių sistema „Plus”, daugiafunkcinis borto kompiuteris, automatiškai tamsėjantis vidaus veidrodis, lietaus davikliai, padangų slėgio kontrolės įranga ir visas komplektas saugumo programos elementų, įskaitant 6 saugos oro pagalves, ESP ir stabdžių asistavimo sistemą. Serijiniai bi-ksenoniniai žibintai naktį užtikrina ne blogesnį kelio apšvietimą nei dieną.
Išaugo galia
Pagal pardavimo statistiką „Golf” išlaiko didžiausią paklausą Europoje. Tačiau ne vien pagal šį rodiklį jam atiteko lyderio pozicija. Joks kitas šio rinkos segmento automobilis neturi tokio plataus variklių pasirinkimo. Nuo R32 pasirodymo rinkoje, „Golf” automobilių galios spektras išaugo nuo 75 iki 250 AG. Įskaitant R32 modelį, klientas pagal savo pageidavimą gali pasirinkti vieną iš 10 variklių – 6 benzininių ir 4 dyzelinių.
Pasaulinė naujojo R32 modelio premjera įvyko 59-ojoje Frankfurto tarptautinėje automobilių parodoje (IAA) praeitų metų rugsėjį. Šiek tiek anksčiau naujasis „Volkswagen Golf R32” startavo savo šalies – Vokietijos – rinkoje. Nuo šių metų pradžios rinkos debiutantą galima įsigyti ir kitose Europos šalyse. Naujasis „Golf” Lietuvoje mažiausiai kainuoja 104,825 tūkst. litų.