Šalyje pristatytas itin retas ir itin prabangus pusantro milijono litų vertės reprezentacinis automobilis „Rolls-Royce Phantom”
Karališkųjų šeimų ir aukštuomenės atributo reprezentacinio automobilio „Rolls-Royce” pristatyme dalyvavęs kompanijos atstovas akivaizdžiai ignoravo įprastą pataikavimo klientams principą. Vietos verslininkų paklaustas, kokių galima tikėtis nuolaidų derantis dėl pusantro milijono litų vertės „Phantom” modelio, jis buvo arogantiškas ir it kirviu nukirto: „Jūs dar nesubrendote turėti „Rolls-Royce”, jei užduodate tokius klausimus!” „Rolls-Royce” įgaliotinis teisus, nes šiuo atveju ne Mahometas prie kalno, bet kalnas prie Mahometo turėtų eiti. Mat visame pasaulyje iki šiol parduota apie 2 tūkst. „Rolls-Royce Phantom” automobilių.
Tik vairuotojas
BMW koncernas, siekdamas išlaikyti „Rolls-Royce” išskirtinumą, planuoja gaminti tik 10 tūkstančių „Phantom” modelių. Rols-roisui reikia ne tik subręsti. Jo savininkui, paklojusiam pusantro milijono, teks susitaikyti ir su mintimi, jog niekada nevairuos šio automobilio (bent jau visuomenei matant). „Rolls-Royce” pagal griežtus kanonus, reglamentuojančius tokio rango automobilių naudojimą, privalo vairuoti tik vairuotojas. Tad jei koks naujai iškeptas „Rolls-Royce” savininkas pats nuvairuotų į protokolinį priėmimą, jam šveicorius neatvertų durų.
Surenkami rankomis
Šiemet sukanka šimtmetis nuo „Rolls-Royce” kompanijos įkūrimo. Prieš tai pakeitęs keletą savininkų, nuo 1998 metų „Rolls-Royce” ženklas pavaldus BMW koncernui. Naujasis „Rolls-Royce Phantom” – intensyvaus ketverių metų darbo rezultatas. Kiekvieną „Rolls-Royce” kūrimo ir gamybos žingsnį lydi šiam ženklui būdingas tobulumo siekis. „Rolls-Royce Phantom” surinkimo darbai atliekami ne tik moderniausiais prietaisais, bet ir rankomis. Kiekvienas meistras, nuliejęs „Rolls-Royce” radiatorių, paženklina jį savo simboliu. Precizišką tikslumą rodo didžiausia įmanoma automobilio dalių surinkimo paklaida – 0,01 milimetro.
Į priešingą pusę
„Phantom” modelio kūrėjai, puoselėdami „Rolls-Royce” vertybes ir proporcijas, išlaikė autentišką „Rolls-Royce” dizainą, suderintą su XXI amžiaus technologijomis. Išorinį autentiškumą pabrėžia ilga priekinė automobilio dalis, stambios priekinės grotelės, dideli ratlankiai, mažas galinis langas. Užpakalinės automobilio durys atsidaro į priešingą nei įprasta pusę. Kad kelionės metu neatsidarytų, jas blokuoja elektroninė apsauga. Automobilio interjeras dvelkia išskirtiniu komfortu, salonas išmuštas puikiausios kokybės oda.
Ženklas neapsiverčia
Itin tvirta aliuminio konstrukcija, lemianti lengvesnį už analogiško dydžio plieno konstrukcijų automobilių svorį, „Phantom” suteikia dar daugiau manevringumo ir komforto vairuojant. Išorinis automobilio dydis gali klaidinti. Jį išbandžiusieji įsitikino, kad „Phantom” – gerokai judresnis, nei gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Įdomi detalė: „Rolls-Royce” ženklas ant automobilio ratlankių sukasi atskirai nuo ratų taip, kad jo raidės niekada nebūtų apverstos.
Priklauso BMW
Neseniai žurnalo „Autocar” ekspertai pripažino „Rolls-Royce Phantom” geriausiu automobiliu pasaulyje. Tarp 75 reprezentacinių automobilių „Phantom” buvo įvertintas už rafinuotą dizainą, tobulą konstrukciją, patogumą, judrumą ir greitį. „Rolls-Royce Phantom” – 2003 metais pasaulio rinką išvydęs automobilis, pirmas modelis nuo to laiko, kai „Rolls-Royce” ženklas tapo BMW koncerno dalimi. Nuo šiol šalyje „Rolls-Royce” patikėtas oficialiai BMW AG atstovybei – bendrovei „Krasta Auto”, reprezentuojančiai dabar jau visus tris BMW koncerno ženklus: BMW, MINI ir „Rolls-Royce”. „Krasta Auto” padės įsigyti naujausią „Rolls-Royce” kūrinį bei nuvykti į D.Britaniją ir patiems apžiūrėti, išbandyti bei išsirinkti „Rolls-Royce” automobilį.
Pakeliamas stogas
Pernai „Rolls-Royce” pardavė beveik 800 „Phantom” automobilių daugiau nei 40-yje valstybių ir pasiekė 15 metų pardavimo rekordą. 2005-aisiais buvo pristatytas atnaujintas „Phantom” modelis, kuris pailginus važiuoklę tapo 25 centimetrais ilgesnis už 2003-iųjų modelį. Trečiasis „Phantom” modelis pakeliamu stogu automobilių rinką išvys 2007 metais.