Lietuvos vartotojai vis dažniau renkasi aromatines degtines, kurių užimama rinkos dalis per metus pastebimai išaugo.
„Vilniaus degtinės” komercijos ir marketingo direktorius Laurynas Miškinis antradienį spaudos konferencijoje prognozavo, jog keičiantis vartotojų elgesio tendencijoms, aromatinės degtinės šalyje ir toliau atsirieks didesnę degtinių rinkos dalį.
Aromatinės degtinės šių metų pradžioje užėmė 26,61 proc. visos degtinių rinkos – per metus šių degtinių užimama rinkos dalis išaugo 7,03 procentinio punkto. Per tą patį laikotarpį įprastos degtinės užimama rinkos dalis sumažėjo nuo 80,42 iki 73,39 procento.
„Vilniaus degtinė” pernai per metus (2004 metų gruodis – 2005 metų sausio pabaiga) užimamą šalies degtinių rinkos dalį padidino 13,87 procentinio punkto – iki 31,9 procentų. Pirmoje vietoje buvo bendrovė „Stumbras”, šių metų pradžioje atsiriekusi 34,66 proc. rinkos (prieš metus – 37,36 proc.), trečioje vietoje „Alita” – 11,74 proc. (21,46 proc.), o ketvirtoje vietoje – „Anykščių vynas” – 5,36 proc. (4,64 proc.) rinkos.
Lietuvos rinkoje šiuo metu degtinę parduoda iš viso 30 gamintojų, o didžiausiems mūsų šalies alkoholinių gėrimų gamintojams – „Alita”, „Stumbras”, „Vilniaus degtinė” ir „Anykščių vynas” 2006 metų pradžioje kartu priklauso virš 83,5 proc. degtinių rinkos. Stambiausias degtinių rinkos žaidėjas tarp importuotojų buvo „Latvijas balzams”.