Kurdami naująjį C6 „Citroen” konstruktoriai ir dizaineriai padirbėjo iš peties. Tai išties radikalus automobilis, išsiskiriantis ne vien unikaliu stiliumi, bet ir dinamiškumu, išskirtiniu komfortu bei naujausiais techniniais sprendimais.
Drąsus ir jausmingas stilius
Išraiškingas C6 dizainas neleis šiam automobiliui ištirpti „beveidžių” mašinų sraute, privers atsisukti ne vieną praeivį ir vairuotoją. Vos pažvelgus į šį automobilį, galima nesuklystant teigti, jog tai – „Citroen”. Linijų paprastumas, proporcijų balansas su ilga priekine ir trumpa galine dalimis suteikia C6 modeliui limuzino didingumą ir kupė eleganciją. Į radiatoriaus groteles integruotas firminis „Citroen” ženklas dar labiau pabrėžia priklausymą šiai markei, o ant variklio dangčio ir sparnų šiek tiek užeinantys priekiniai žibintai tarsi užbaigia šį kūrinį.
„Citroen C6” ilga ratų bazė ir harmoningas aptakus profilis atspindi automobilio didybę, galią ir erdvę. Priekinio stiklo linija švelniai pereina į grakščiai išlenktą stogą, kuris pavirsta galiniais statramsčiais ir suteikia automobiliui panašumo su kupė. Šį bruožą dar labiau sustiprina durelės su neįrėmintais stiklais.
Ne mažiau išraiškingas ir galinės dalies dizainas. Grakščiai įgaubtas (!) galinis stiklas ir trumputis bagažinės dangtis užbaigia harmoningą siluetą.
Naujos technologijos – dėl saugumo ir komforto
Automobilio salone sukuriamas stiprus erdvės ir komforto įspūdis. Prancūzai pirkėjams siūlo naują vairuotojo darbo vietos koncepciją: didelis centrinis displėjus sumontuotas centre, svarbiausia informacija projektuojama ant priekinio stiklo priešais vairuotoją. Dėl tokio sprendimo vairuotojas tuo pačiu metu gali žiūrėti į kelią ir perskaityti informaciją – važiavimo greitį, navigacijos sistemos rodmenis ir kt. Žinoma, dėl to gerokai padidėja važiavimo saugumas.
C6 modelyje įdiegta ir daugybė kitų naujovių: nukrypimo nuo važiavimo krypties perspėjimo sistema LDW, parkavimo davikliai priekyje ir gale, ksenoniniai žibintai su šviesos srauto krypties reguliavimu (šios technologijos, kaip papildoma įranga, montuojamos ir б C4 bei C5 modelius), adaptyvi pastovaus greičio išlaikymo sistema (tempomatas) su pasirinkto greičio ribotuvu, elektrinis stovėjimo stabdys.
Kadangi C6 pozicionuojamas kaip verslo klasės automobilis, variklių pasirinkimas nėra labai didelis. Pirkėjams siūlomi du V6 tipo galios agregatai – benzininis ir dyzelinis. Pirmasis – 3 litro darbo tūrio, 215 AG (155 kW) galios; antrasis – visiškai naujas 2,7 litro HDI turbodyzelinis motoras su smulkiųjų dalelių filtru, išvystantis 208 AG pajėgumą ir net 440 Nm sukimo momentą. Abu varikliai komplektuojami tik su automatine 6 laipsnių pavarų dėže, leidžiančia vairuotojui perjungti pavaras ir rankiniu režimu.
Į prabangiuosius „Citroen C6” montuojama naujos kartos hidraulinė kintamo standumo pakaba, užtikrinanti ir nepriekaištingą važiavimo komfortą, ir puikias valdymo savybes. Dėl įspūdingai didelės ratų bazės (2900 mm) automobilis stebėtinai stabilus.
Nepriekaištingas komfortas ir kokybė
„Citroen C6” kūrimas ir paruošimas gamybai Prancūzijos gamintojui atsiėjo daugiau kaip 600 milijonų eurų. Siekdamas garbingai sugrįžti į „Premium” segmentą „Citroen” siekia, kad jos flagmanas C6 neturėtų nė mažiausių gamybos defektų. Šio modelio surinkimo linija juda labai lėtai: C6 gamyba trunka 50-60 valandų, o kuklesnis C4 modelis pagaminamas vos per 20 valandų. Vien C6 kokybės patikra trunka apie 10 valandų, o šį modelį gaminantys darbininkai buvo mokyti pagal specialią kruopštumą skatinančią „Smulkmenų meno” programą.
Gamintojas itin akcentuoja ne tik C6 kokybę, bet ir saugumą. Šis modelis „EuroNCAP” bandymuose gavo didžiausius įvertinimus ne tik už juo važiuojančių keleivių, bet ir pėsčiųjų saugumą. C6 variklio gaubtas avarijos metu pakyla į viršų ir padidina smūgį absorbuojančią erdvę tarp variklio dangčio ir paties agregato. Todėl susidūrimo su pėsčiuoju atveju gerokai sumažėja sunkių ir gyvybei pavojingų traumų tikimybė.
Kiekvienas C6 išskirtinai erdvaus salono elementas apgalvotas iki smulkmenų: aukščiausios kokybės apdailos medžiagos, sėdynės su daugybe reguliavimo galimybių (valdomos elektros varikliukais), nepriekaištinga garso izoliacija (tam talkina ir daugiasluoksniai durelių stiklai), preciziška 4 zonų klimato kontrolės sistema, leidžianti sukurti optimalų temperatūros režimą visame salone ir kt.