Nuolat keičiantis pašto darbuotojams, svetimi laiškai pašto dėžutėse tampa klaipėdiečių kasdienybe.
Nors pašto darbuotojų klaidos nepadaro laiškų siuntėjams ir gavėjams didelių nuostolių, tačiau gali suteikti nemažai rūpesčių.
Janina Vaivadienė, gyvenanti uostamiestyje Saulėtekio gatvėje, pasakojo, kad šiemet savo pašto dėžutėje aptiko jau penkis laiškus, kurie buvo adresuoti į Saulės, Saulėlydžio ir kitas panašių pavadinimų gatves.
Moteris teigė, kad paskutinysis jos gautas pasiklydęs laiškas buvo adresuotas Saulėtekio gatvės gyventojams Vilniuje.
Pasiklydusių laiškų atakuojama moteris spėjo, kad klaidos įveliamos pašto laiškų skirstymo skyriuose.
„Mus aptarnaujanti paštininkė rimta moteris, ji tokių klaidų tikrai nedarytų” – tvirtino J.Vaivadienė.
Klaipėdos centrinio pašto direktoriaus pavaduotoja Adolfina Mackevičienė aiškino, kad laiškai bei siuntiniai Klaipėdoje kartais pasiklysta dėl privačių įmonių, teikiančių laiškų ir siuntinių pristatymo paslaugas, aplaidumo.
„Keitėsi labai daug darbuotojų, nepatyrę nauji mūsų paštininkai gali padaryti vieną kitą klaidą, tačiau tikrai laiškų tyčia neklaidina” – dievagojosi A. Mackevičienė.
Visi iš užsienio atkeliaujantys laiškai ir siuntiniai paskirstomi Vilniaus pašto korespondencijos ir siuntų pervežimo centre, iš kur jie keliauja į didžiųjų miestų centrinius pašto skyrius.
„Iš pervežimo centro laiškai retkarčiais pasiunčiami ne į tą miestą. Kartais klysta visi”, – sakė direktoriaus pavaduotoja ir patarė priklydusį svetimą laišką nunešti į artimiausią pašto skyrių, kad klaida būtų ištaisyta.
Siuntėjai turėtų tiksliai ir aiškiai užrašyti gavėjo adresą, pašto kodą.
Jei siuntinys ar registruotas laiškas nepasiekia adresato, pateikus siuntimo čekį pašto skyriuje galima pasiteirauti apie jo buvimo vietą.