2008-ieji į Lietuvos komercinių bankų istoriją turėtų įeiti kaip įvaizdžio keitimo metai. SEB bankas nusimetė Vilniaus vardą, „Sampo” tampa „Danske”, o netrukus nebeliks „Hansabanko”.
Nebelieka „Sampo”
Ši savaitė paskutinė, kai Lietuvoje matome raudonas „Sampo” banko iškabas. Nuo birželio 1-iosios jas pakeis mėlynos „Danske” banko raidės.
„Pirmieji skyriai su „Danske” banko logotipu pradės veikti jau sekmadienį – birželio 1-ąją, o pirmadienį jau visi šalyje veikiantys banko skyriai pradės darbą turėdami „Danske” banko vardą”, – pasikeisti per naktį pažadėjo „Danske Bank” Lietuvos filialo generalinis direktorius Gintautas Galvanauskas. Jis neišdavė, kiek bankui kainuos naujasis įvaizdis.
Nuo birželio 1-osios taip pat keičiasi „Sampo” banko antrinių įmonių pavadinimai. „Sampo lizingas” taps „Danske lizingu”, o „Sampo pensijų fondų valdymas” – „Danske Capital investicijų valdymu”.
Sustiprėjo finansiškai
„Sampo” bankas tapdamas „Danske” banku siunčia žinią stambiam ir užsienyje veikiančiam verslui. „Tapdami „Danske” grupės nariu išplėsime finansines galimybes. Nėra Lietuvoje projekto, kurio mes, tapę „Danske Bank” grupės dalimi, negalėtume finansuoti”, – sakė G.Galvanauskas ir pridūrė, kad kalbama nebe apie milijonų, o milijardų litų vertės projektus.
„Sampo” klientai nuo birželio 1-osios taps „Danske” banko klientais ir neturėtų patirti jokių nepatogumų. Banko ir kliento sutarčių sąlygos nesikeis, liks galioti tie patys sąskaitų numeriai, banko kortelių PIN kodai, prisijungimo prie elektroninės bankininkystės slaptažodžiai.
Nori vieno vardo
„Sampo” bankas taip pat perima visą danų iki šiol sukauptą patirtį. Kitaip nei kiti Lietuvoje veikiantys skandinaviško kapitalo bankai, „Danske” bankas naudosis tomis pačiomis informacinių technologijų sistemomis kaip ir „Danske Bank” filialai kitose šalyse.
„Klientai nori naudotis vieno banko paslaugomis visose šalyse”, – vieną pavadinimo keitimo priežasčių įvardijo „Danske Bank” grupės Baltijos šalių bankų padalinio direktorių tarybos pirmininkas Madsas Jacobsenas.
Neseniai apie prekės ženklo keitimą paskelbė ir „Hansabankas”, tapsiantis „Swedbanku”. Vienas prekės ženklo keitimo tikslų – siekis stiprinti „Swedbank” grupės pozicijas Baltijos šalyse, užtikrinti gerą aptarnavimą. Sprendimas dėl vieno prekės ženklo strategijos „Swedbank” grupėje buvo priimtas dar 2006 m.
Pokyčiai verti milijono
„Hansabankas” visus prekės ženklo keitimo darbus tikisi nuveikti per 2 metus. „Šiam laikui skirtas 10 mln. eurų biudžetas Baltijos šalims ir Švedijai. Didžioji biudžeto dalis bus naudojama prekės ženklui banko padaliniuose pakeisti”, – dienraščiui sakė G.Dusevičius. Visi Baltijos šalių „Hansabanko” skyriai „Swedbanku” turėtų virsti iki 2009-ųjų rudens.
Pakeisti pavadinimą bankams ne tik kainuoja, bet ir ilgai užtrunka. Sausio pabaigoje baigtas porą metų trukęs SEB Vilniaus banko pavadinimo keitimas. Jis nusimetė Vilniaus vardą ir liko tik SEB. Šis bankas SEB grupei priklausė 8 metus, o pavadinimo keitimas tapo baigiamuoju įvykusio susiliejimo akcentu.