Barselonos koridoje triumfavo raudonieji

Ispanijoje „Ferrari“ lenktynininkai antrąkart užėmė du aukščiausius podiumo laiptelius

Jeigu apie Barselonos lenktynes „Grand Prix“ spręstume vien iš protokolų, veikiausiai atrodytų, kad jos buvo įtemptos nuo starto iki finišo. Tikrovė kiek kitokia: varžybos stebino avarijų gausa, o rezultatus smarkiai paveikė dukart trasoje lankęsis saugos automobilis. Dėl jo išnykdavo lyderius skiriantis laiko tarpas ir dukart lenktynės buvo pradėtos tarsi iš naujo.

Nepaisant šių dalykų, Ispanijoje „Ferrari“ nė akimirkos neleido suabejoti savo pranašumu ir išsiveržė į priekį komandų įskaitoje.

„BMW Sauber“ vejasi „McLaren“

Per kvalifikacines varžybas savotišką sensaciją sukėlė „Renault“ komanda, kurios lyderis Fernando Alonso užėmė antrąją starto poziciją, o kitas vairuotojas Nelsonas Piquet Jaunesnysis pirmą kartą pateko į geriausių dešimtuką. Tiesa, ispano laimėjimas labiau buvo duoklė žiūrovams: per lenktynes Fernando pirmas pasuko į boksus, o tai reiškia, kad iš vietos pajudėjo greitai, nes į automobilio baką buvo įpilta nedaug degalų.

F.Alonso prieš lenktynes nepuoselėjo didelių vilčių: pasakęs, kad komanda smarkiai progresuoja, savo galimybes įvertino septinta vieta. Vos neįvaręs gerbėjams širdies smūgio važiuodamas apšilimo ratą (paskutiniame posūkyje šildydamas padangas buvo išslydęs iš trasos), per lenktynes ispanas pretendavo į penktą vietą. F.Alonso viltį iškovoti taškų sužlugdė variklio gedimas.

Ant garbės pakylos stoję sportininkai tradiciškai akcentavo, kad Barselonoje svarbus startas. Nugalėtojas Kimi Räikkönenas teigė, kad idealiai startuoti nepavyko, tačiau poziciją išsaugoti jis sugebėjo. Tai ir buvo kertinis lenktynių momentas, o į lenktynių pabaigą suomis sakė važiavęs neišnaudodamas visų automobilio galimybių. Antras finišavęs Felipe Massa prieš pirmą posūkį aplenkė F.Alonso, šis vėliau stabdė Lewisą Hamiltoną ir leido italų ekipos lenktynininkams tolti. Be to, britui reikėjo nemažai pakovoti ir su puikų greitį demonstruojančios „BMW Sauber“ komandos atstovu lenku Robertu Kubica.

Suomio nesėkmė

Viena svarbiausių lenktynių akimirkų tapo „McLaren“ atstovo Heikki Kovalaineno avarija – sprogus padangai (galbūt ją pradūrė lūžusios priekinės važiuoklės skeveldros) suomis tiesiu taikymu trenkėsi į apsauginę padangų sienelę. Smūgis buvo toks stiprus, kad bolidas tiesiog palindo po ja.

Avarija priminė 1999-ųjų Didžiosios Britanijos „Grand Prix“, kai panaši nelaimė ištiko Michaelį Schumacherį. Šumiui po šios avarijos sezonas praktiškai baigėsi, o H.Kovalainenas, atrodo, bus išlipęs sausas iš vandens: tyrimai trasos medicinos centre ir vėliau vienoje Barselonos ligoninėje parodė, kad suomis nepatyrė rimtų traumų.

Lemtingos smulkmenos

Po suomio avarijos trasoje antrą kartą pasirodė saugos automobilis ir tai sužlugdė tuo metu pirmavusio Nicko Heidfeldo („BMW Sauber“ komanda) lūkesčius: vokietis buvo priverstas sukti į boksus, kai šie dar buvo uždaryti, už tai jis gavo 10 sek. baudą. Jo tautietis Nico Rosbergas iš „Williams“ į techninės pagalbos zoną užsuko tada, kai saugos automobilis buvo ką tik išvažiavęs į trasą. Nico laimėjo daug laiko ir pretendavo į penktą vietą, tačiau varžybų nebaigė dėl bolido variklio gedimo.

Malonią staigmeną pateikė „Hondos“ komanda – Jensono Buttono dėka ji pelnė pirmus taškus. Šiemet ekipai pradėjo vadovauti Rossas Brownas, kurio vardas dar visai neseniai buvo neatsiejama „Ferrari“ ekipos dalis. „Rezultatas atspindi visą sunkų darbą nuo sezono pradžios. Jaučiu, kad komanda, automobilio važiuoklė ir varik-

lis pradeda darniai derėti tarpusavyje. Progresuojame ir tai nuteikia optimistiškai likusiam sezonui“, – sakė R.Brownas. Kitas F-1 lenktynių etapas vyks gegužės 11-ąją Turkijoje.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , , . Įrašykite į adresyną nuolatinę nuorodą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.