Aplenkti spūstis ir pergudrauti kitus vairuotojus bandantys vilniečiai gali būti nubausti. Tačiau ne pinigine bauda. Patruliai taisyklių nepaisantiems vairuotojams lieps apvažiuoti baudos ratą ir grįžti į tą pačią vietą.
Policininkai įsitikinę, jog jų naujovė judriose sankryžose gali sumažinti transporto grūstis, rašo „Lietuvos rytas”.
Rytais ir vakarais spūstis dažnai sudaro nekantrūs vairuotojai, kurie suka iš draudžiamos eismo juostos arba į sankryžą įvažiuoja degant raudonam šviesoforo signalui.
Eismą trikdantys vairuotojai atgal bus siunčiami dviejose miesto vietose – Kalvarijų ir Ozo gatvių sankryžoje bei Laisvės ir Pilaitės prospektų sankryžoje.
Kalvarijų ir Ozo gatvių sankryžoje iš draudžiamos juostos sukančius vairuotojus pareigūnai nukreips atgal į Baltupius. Iš Laisvės ir Pilaitės prospekto sankryžos iš karto į T.Narbuto gatvę norintiems įvažiuoti vairuotojams teks grįžti atgal į Karoliniškes.
Jiems teks apvažiuoti maždaug keturių kilometrų ratą. Į darbą skubėję ir taisyklėms nusižengę vairuotojai papildomai sugaiš apie 15 minučių.
Sostinės kelių patrulių rinktinės vadas Marius Putrimas aiškino, jog kitu būdu sudrausminti sankryžose taisyklių nepaisančius vairuotojus – sudėtinga.
„Jei policininkai sankryžose pradėtų stabdyti pažeidėjus ir rašyti jiems protokolus, susidarytų dar didesnės spūstys”, – sakė Kelių patrulių rinktinės vadas.
Pareigūno nuomone, iš sankryžos nedrausmingus vairuotojus išvarydami policininkai spūstis išsklaidys geriau nei įprastai nukreipinėdami transporto srautus.
Rytais ir vakarais, kai miesto gatvėmis pasipila didžiausias automobilių srautas, anksčiau policininkai reguliuodavo apie 10 sankryžų. Dabar kiekvieną dieną planuojama reguliuoti tik 3-4 judrias sankryžas.