„Bitė“ atnaujino paslaugą „Labas“

Mobiliojo ryšio operatorius „Bitė“ atnaujino išankstinio mokėjimo paslaugą „Labas“. Pristačiusi naują paslaugos prekės ženklą bendrovė klientams pasiūlė papildomų galimybių.

Pasak „Bitės grupės“ generalinio direktoriaus pavaduotojo įvaizdžiui ir komunikacijai Gary McGuire’o, pasikeitusi paslauga „Labas“ klientams siūlo daugiau galimybių kontroliuoti išlaidas.

Nuo šiol už kiekvieną skambučio iš kitų mobiliojo ryšio tinklų minutę „Labas“ vartotojai gaus 10 centų premiją. Panašią premiją už įeinančius skambučius iki šiol siūlė tik mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“.

„Labas“ klientams pasiūlyta ir nauja „Mobiliosios perlaidos“ paslauga. Ji leidžia sąskaitą papildyti iš bet kurio kito „Labas“ arba „Bitės“ numerio. O savo sąskaitą išnaudoję vartotojai galės nemokamai išsiųsti vieną SMS ar kartą trumpai paskambinti.

Atnaujinta „Labas“ interneto svetainė ir savitarnos sistema. „Labas“ vartotojai pirmieji šalyje galės stebėti statistinę informaciją apie sąskaitos išlaidas ir papildymus, užsisakyti paslaugų.

Naujojo prekės ženklo pristatymo dieną Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje vyko bendrovės organizuoti renginiai, išsiskiriantys nauju „Labas“ šūkiu „Būk, kuo nori būti“.

Pokalbiai „Labas“ paslaugos vartotojams „Bitės“ tinkle kainuoja 20 centų už minutę, į kitus tinklus galima skambinti už 49 centus per minutę. Trumpųjų žinučių kainos, jas siunčiant į „Bitės“ ir kitų operatorių tinklus, siekia atitinkamai 4 ir 11 centų.

Remiantis Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, „Bitės“ užimama rinkos dalis pagal išankstinio mokėjimo paslaugų vartotojų skaičių siekia 18 proc. Praėjusių metų pabaigoje bendrovė turėjo apie 589 tūkst. išankstinio mokėjimo paslaugų abonentų.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Informacinės technologijos su žyma , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.