Ženeva 2008

Visus arba beveik visus automobilių pasaulio galinguosius šiomis dienomis galima sutikti Ženevos parodų rūmuose „Palexpo”.

Tradiciškai pirmomis kovo dienomis čia šurmuliuojantis transportininkų forumas laikomas ne tik vienu svarbiausių, bet ir mėgstamiausių tokio pobūdžio renginių pasaulyje. Kodėl? Todėl, kad bendras ekspozicijų plotas čia nesiekia 78 tūkst. kv. metrų ir visi 260 parodos dalyvių priversti pateikti itin koncentruotą informaciją. Tai reiškia, jog per gerą pusdienį čia įmanoma pamatyti ir pačiupinėti visas svarbiausias naujoves. Tokių – pasaulinių ir europinių – 78-ą kartą rengiamoje parodoje bus apie 130. Pateikiame keletą įdomiausių.

Prancūzų „Peugeot” ekspozicijoje, be 308-ojo modelio versijos universalo kėbulu „Peugeot 308 SW”, pristatomi koncepciniai modeliai „Bipper Beep Beep” bei „308 RC Z”. Kad prancūzai taiko į aukšto lygio sportines varžybas iliustruoja 908 Hdi FAP, iš naujo 2008-aisiais laikysiantis firmos ambicijų vėliavą.

Sparčiai tobulėjantys Pietų Korėjos konstruktoriai Šveicarijoje pristatys tris naujus „Kia SOUL” koncepcijos automobilius. Teigiama, kad jie artimai susiję su ketvirtuoju netrukus pasirodysiančiu modeliu „SOUL Burner”. Pastarasis keturratis leidžia pabrėžti kiekvieno vairuotojo individualumą savitais aksesuarais. Šiuos modelius KIA planuoja gaminti pagal užsakymus, pritaikant kiekvieno asmeniniams poreikiams.

Šiemet 60 metų jubiliejų švenčiantis „Land Rover” Ženevos parodoje demonstruos koncepcinį „Land Rover LRX”. Įspūdingai atrodančiame modelyje montuojamas 2 l

dyzelinis turbininis hibridinis variklis kartu su kitomis moderniomis „Land Rover” technologijomis padeda sumažinti degalų naudojimą beveik trečdaliu, palyginti su kitais panašaus dydžio keturiais ratais varomais automobiliais.

Kompanijos „BMW Group” strategai, pristatydami kupė ir visureigio hibridą BMW X6, tikina tapę naujo automobilių sektoriaus „Sports Activity Coupe” pradininkais. Šio modelio ilgis – 4,87 m, plotis – 1,98 m, aukštis – 1,69 m. Bagažinės talpa kinta nuo 570 l iki 1450 l.

Būsimiems keturviečio BMW X6 pirkėjams siūloma rinktis net iš 4 variklių, kukliausias jų – 235 AG pajėgumo 3 l darbinio tūrio dyzelinis, o galingiausias – 408 AG 4,4 l dviejų turbinų V8 benzininis motoras. Su šiuo jėgos agregatu automobilis iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 5,4 sek.

Parodoje pirmą kartą bus oficialiai pristatytas saugiausiu ir įspūdingiausiu visų laikų „Volvo” vadinamas modelis XC60. Jis turi aukštą prošvaisą ir didelius ratus, tačiau kėbulo formos nėra agresyvios ir daugiau asocijuojasi su kupė.

„Volvo XC60” standartinės įrangos pakete pasiūlys „City Safety” sistemą, kuri padeda nedideliu greičiu važiuojančiam automobiliui išvengti susidūrimo su priekyje netikėtai stabdančia mašina.

Po šios mašinos gaubtu žadama montuoti tris skirtingus variklius: 285 AG pajėgumo benzininį agregatą su dviguba turbina ir du dyzelinius turbininius D5 tipo motorus, siekiančius 185 bei 163 AG pajėgumą. Automobiliai standartiškai turės keturių varančiųjų ratų sistemą AWD.

Prancūzai šiųmetę Ženevos parodą prisimins kaip pirmo visais keturiais ratais varomo visureigio „Renault” debiutą. Žadama, kad visų varančiųjų ratų transmisiją turintis kompaktiškas visureigis „Koleos” bus valdomas taip pat paprastai, kaip ir lengvasis automobilis, o jo salonas funkcionalumu prilygs vienatūriams.

„Koleos” dizainą kūrė „Renault”, važiuoklę ir variklius – „Nissan”, o automobilis bus gaminamas „Renault Samsung Motors” gamykloje Pietų Korėjoje. Tai pirmas automobilis, kurį kurdamos itin glaudžiai bendradarbiavo visos aljanso „Renault-Nissan” šalys.

Šis keturratis bus komplektuojamas su trimis skirtingais varikliais, kurie jau montuojami į „Megane”, „Nissan Qashqai” bei „X-Trail”. Europoje naujokas pasirodys prekyboje birželį.

Japonijos automobilių pramonės lyderė „Toyota” Šveicarijoje pristatys visiškai naujos konstrukcijos nedidelį miesto automobilį „Toyotą iQ”. 3 metrų ilgio „iQ” skirtas kelionėms didmiesčiuose. Automobiliuko salone patogiai sėdėti gali trys žmonės ir pakanka vietos vaikui ar bagažui. Serijinės šio modelio gamybos pradžia numatoma 2008 m. pabaigoje.

Dar viena svarbi naujovė – naujas SUV sektoriaus modelis „Urban Cruiser”. Šio „Toyotos” automobilio koziriu vadinamos nedidelės degalų sąnaudos ir maža teršalų emisija.

Didžiausią ekspozicijos plotą užsisakęs „Volkswagen” pagaliau pristatys ilgai slapstytą „Scirocco”. Po daugiau nei 15 metų pertraukos „reanimuotas” kultinis sportinis automobilis nė iš tolo neprimena savo pirmtako. Trečiosios kartos „Scirocco” sukurtas prieš keletą metų parodyto ir žiniasklaidą itin sudominusio koncepsinio „Iroco” modelio pagrindu naudojant tą pačią platformą, ant kurios surenkami „Golfo” bei „Tourano” modeliai.

Ženevoje bus galima pamatyti „Golf Variant 4Motion”. Pernai Lietuvos rinkoje sėkmingai debiutavęs „Golf” universalo kėbulu nuo šiol turės ir visų ratų pavarą.

Čia taip pat pirmą kartą rodomas „Golf Hybrid”, kurio ratus, nelygu aplinkybės, suka vienas iš dviejų variklių – dyzelinis arba elektrinis, maitinamas iš elektros baterijų.

Mažų automobilių sektorių „Ford” žada sujudinti naująja „Fiesta”. Iš koncepcinio „Verve” serijinis modelis perims tik įspūdingas kėbulo formas ir interjero stilistiką, bet neatsisakys daugiau nei tris dešimtmečius Europos, Azijos, Australijos ir Pietų Amerikos rinkose puikiai žinomo ir gerai vertinamo vardo.

Visą „Fiestos” gyvavimo laikotarpį stipriąja jos puse buvo laikoma vairavimo kokybė. Naujuoju modeliu planuojama išlaikyti tokią reputaciją. „Fordo” dinamikos inžinieriai taip pat labai stengėsi padidinti „Fiestos” patogumą važiuoti, izoliuoti kelio, vėjo ir važiuoklės keliamą triukšmą ir suteikti naujajam modeliui mažam automobiliui įspūdingą ramaus vairavimo kokybę.

Prekybą naujojo modelio „Ford Fiesta” Lietuvoje planuojama pradėti 2008-ųjų antrą pusmetį.

Bene svarbiausia „Mitsubishi Mo-tors” stendo naujovė – naujas koncepcinis automobilis „Mitsubishi Prototype-S”. Gamintojai pabrėžia, kad šioje parodoje demonstruojamas modelis itin artimas serijinės gamybos automobiliui ir leidžia susidaryti labai tikrovišką būsimojo penkerių durų hečbeko „Mitsubishi Lancer Sportback” paveikslą.

Japonai prognozuoja, kad ši versija Europoje taps itin svarbiu naujų automobilių rinkos žaidėju ir sudarys net 70 proc. viso automobilių „Lancer” modelių pardavimo.

Šiųmetėje Ženevos parodoje „Nissan” pirmąkart Europoje pristatys tris automobilius – „Porsche” žudiku pramintą bolidą GT-R, koncepcinį „Pivo 2” ir naująjį „Murano”.

„Nissan GT-R” turi naują 3,8 l V6 dviejų turbininių kompresorių variklį, kurio pajėgumas siekia 480 AG, o maksimalus sukimo momentas – 588 Nm. Motoro galia perduodama į keturis ratus per itin pažangia vadinamą keturių varančiųjų ratų sistemą.

Parodoje bus paskelbtos Europoje taikomos kainos ir specifikacijos, be to, išsami informacija apie šio automobilio pardavimą ir techninę priežiūrą.

Stilingasis „Murano” sukurtas sėkmingų ankstesniųjų modelių pagrindu: dabar jis patogesnis, išsiskiria geresnėmis važiavimo savybėmis ir didesne erdve. Šis SUV klasės modelis nudažytas įbrėžimams atspariais dažais, kurie apsaugo automobilio išorę nuo nedidelių mechaninių pažeidimų. Dažai panaikina išorės žymes: jų sudėtyje yra naujai išrastos elastinės dervos, kuri neleidžia įbrėžimams pažeisti dažų pagrindinio sluoksnio.

Ženevos automobilių parodoje debiutuos modelio „Mazda 2” trejų durų hečbekas – pirmas per visą šio modelio istoriją. Šis automobilis turi visus penkerių durų hečbeko atributus, tačiau yra sportiškesnis ir parduodamas už patrauklesnę kainą.

Mašina bus komplektuojama su tais pačiais jėgos agregatais kaip ir penkerių durų hečbekas –1,3 l ir 1,5 l darbinio tūrio benzininiais varikliais ir 1,4 l dyzeliniu turbininiu varikliu.

Ženevoje bus pristatyti ir trys Europai skirti modeliai: koncepcinis automobilis „Mazda Taiki” su naujos kartos rotoriniu varikliu, „Mazda 5” – vandenilinis RE hibridas, ir atnaujinto dizaino unikalus sportinis automobilis „Mazda” su rotoriniu varikliu RX-8.

Visus arba beveik visus automobilių pasaulio galinguosius šiomis dienomis galima sutikti Ženevos parodų rūmuose „Palexpo”. Tradiciškai pirmomis kovo dienomis čia šurmuliuojantis transportininkų forumas laikomas ne tik vienu svarbiausių, bet ir mėgstamiausių tokio pobūdžio renginių pasaulyje. Kodėl? Todėl, kad bendras ekspozicijų plotas čia nesiekia 78 tūkst. kv. metrų ir visi 260 parodos dalyvių priversti pateikti itin koncentruotą informaciją. Tai reiškia, jog per gerą pusdienį čia įmanoma pamatyti ir pačiupinėti visas svarbiausias naujoves. Tokių – pasaulinių ir europinių – 78-ą kartą rengiamoje parodoje bus apie 130. Pateikiame keletą įdomiausių.

Japonijos automobilių pramonės lyderė „Toyota” Šveicarijoje pristatys visiškai naujos konstrukcijos nedidelį miesto automobilį „Toyotą iQ”. 3 metrų ilgio „iQ” skirtas kelionėms didmiesčiuose. Automobiliuko salone patogiai sėdėti gali trys žmonės ir pakanka vietos vaikui ar bagažui. Serijinės šio modelio gamybos pradžia numatoma 2008 m. pabaigoje.

Dar viena svarbi naujovė – naujas SUV sektoriaus modelis „Urban Cruiser”. Šio „Toyotos” automobilio koziriu vadinamos nedidelės degalų sąnaudos ir maža teršalų emisija.

Didžiausią ekspozicijos plotą užsisakęs „Volkswagen” pagaliau pristatys ilgai slapstytą „Scirocco”. Po daugiau nei 15 metų pertraukos „reanimuotas” kultinis sportinis automobilis nė iš tolo neprimena savo pirmtako. Trečiosios kartos „Scirocco” sukurtas prieš keletą metų parodyto ir žiniasklaidą itin sudominusio koncepsinio „Iroco” modelio pagrindu naudojant tą pačią platformą, ant kurios surenkami „Golfo” bei „Tourano” modeliai.

Ženevoje bus galima pamatyti „Golf Variant 4Motion”. Pernai Lietuvos rinkoje sėkmingai debiutavęs „Golf” universalo kėbulu nuo šiol turės ir visų ratų pavarą.

Čia taip pat pirmą kartą rodomas „Golf Hybrid”, kurio ratus, nelygu aplinkybės, suka vienas iš dviejų variklių – dyzelinis arba elektrinis, maitinamas iš elektros baterijų.

Mažų automobilių sektorių „Ford” žada sujudinti naująja „Fiesta”. Iš koncepcinio „Verve” serijinis modelis perims tik įspūdingas kėbulo formas ir interjero stilistiką, bet neatsisakys daugiau nei tris dešimtmečius Europos, Azijos, Australijos ir Pietų Amerikos rinkose puikiai žinomo ir gerai vertinamo vardo.

Visą „Fiestos” gyvavimo laikotarpį stipriąja jos puse buvo laikoma vairavimo kokybė. Naujuoju modeliu planuojama išlaikyti tokią reputaciją. „Fordo” dinamikos inžinieriai taip pat labai stengėsi padidinti „Fiestos” patogumą važiuoti, izoliuoti kelio, vėjo ir važiuoklės keliamą triukšmą ir suteikti naujajam modeliui mažam automobiliui įspūdingą ramaus vairavimo kokybę.

Prekybą naujojo modelio „Ford Fiesta” Lietuvoje planuojama pradėti 2008-ųjų antrą pusmetį.

Bene svarbiausia „Mitsubishi Mo-tors” stendo naujovė – naujas koncepcinis automobilis „Mitsubishi Prototype-S”. Gamintojai pabrėžia, kad šioje parodoje demonstruojamas modelis itin artimas serijinės gamybos automobiliui ir leidžia susidaryti labai tikrovišką būsimojo penkerių durų hečbeko „Mitsubishi Lancer Sportback” paveikslą.

Japonai prognozuoja, kad ši versija Europoje taps itin svarbiu naujų automobilių rinkos žaidėju ir sudarys net 70 proc. viso automobilių „Lancer” modelių pardavimo.

Šiųmetėje Ženevos parodoje „Nissan” pirmąkart Europoje pristatys tris automobilius – „Porsche” žudiku pramintą bolidą GT-R, koncepcinį „Pivo 2” ir naująjį „Murano”.

„Nissan GT-R” turi naują 3,8 l V6 dviejų turbininių kompresorių variklį, kurio pajėgumas siekia 480 AG, o maksimalus sukimo momentas – 588 Nm. Motoro galia perduodama į keturis ratus per itin pažangia vadinamą keturių varančiųjų ratų sistemą.

Parodoje bus paskelbtos Europoje taikomos kainos ir specifikacijos, be to, išsami informacija apie šio automobilio pardavimą ir techninę priežiūrą.

Stilingasis „Murano” sukurtas sėkmingų ankstesniųjų modelių pagrindu: dabar jis patogesnis, išsiskiria geresnėmis važiavimo savybėmis ir didesne erdve. Šis SUV klasės modelis nudažytas įbrėžimams atspariais dažais, kurie apsaugo automobilio išorę nuo nedidelių mechaninių pažeidimų. Dažai panaikina išorės žymes: jų sudėtyje yra naujai išrastos elastinės dervos, kuri neleidžia įbrėžimams pažeisti dažų pagrindinio sluoksnio.

Ženevos automobilių parodoje debiutuos modelio „Mazda 2” trejų durų hečbekas – pirmas per visą šio modelio istoriją. Šis automobilis turi visus penkerių durų hečbeko atributus, tačiau yra sportiškesnis ir parduodamas už patrauklesnę kainą.

Mašina bus komplektuojama su tais pačiais jėgos agregatais kaip ir penkerių durų hečbekas –1,3 l ir 1,5 l darbinio tūrio benzininiais varikliais ir 1,4 l dyzeliniu turbininiu varikliu.

Ženevoje bus pristatyti ir trys Europai skirti modeliai: koncepcinis automobilis „Mazda Taiki” su naujos kartos rotoriniu varikliu, „Mazda 5” – vandenilinis RE hibridas, ir atnaujinto dizaino unikalus sportinis automobilis „Mazda” su rotoriniu varikliu RX-8.

Visus arba beveik visus automobilių pasaulio galinguosius šiomis dienomis galima sutikti Ženevos parodų rūmuose „Palexpo”. Tradiciškai pirmomis kovo dienomis čia šurmuliuojantis transportininkų forumas laikomas ne tik vienu svarbiausių, bet ir mėgstamiausių tokio pobūdžio renginių pasaulyje. Kodėl? Todėl, kad bendras ekspozicijų plotas čia nesiekia 78 tūkst. kv. metrų ir visi 260 parodos dalyvių priversti pateikti itin koncentruotą informaciją. Tai reiškia, jog per gerą pusdienį čia įmanoma pamatyti ir pačiupinėti visas svarbiausias naujoves. Tokių – pasaulinių ir europinių – 78-ą kartą rengiamoje parodoje bus apie 130. Pateikiame keletą įdomiausių. Šiemet 60 metų jubiliejų švenčiantis „Land Rover” Ženevos parodoje demonstruos koncepcinį „Land Rover LRX”. Įspūdingai atrodančiame modelyje montuojamas 2 l

dyzelinis turbininis hibridinis variklis kartu su kitomis moderniomis „Land Rover” technologijomis padeda sumažinti degalų naudojimą beveik trečdaliu, palyginti su kitais panašaus dydžio keturiais ratais varomais automobiliais.

Kompanijos „BMW Group” strategai, pristatydami kupė ir visureigio hibridą BMW X6, tikina tapę naujo automobilių sektoriaus „Sports Activity Coupe” pradininkais. Šio modelio ilgis – 4,87 m, plotis –

1,98 m, aukštis – 1,69 m. Bagažinės talpa kinta nuo 570 l iki 1450 l.

Būsimiems keturviečio BMW X6 pirkėjams siūloma rinktis net iš 4 variklių, kukliausias jų – 235 AG pajėgumo 3 l darbinio tūrio dyzelinis, o galingiausias – 408 AG 4,4 l dviejų turbinų V8 benzininis motoras. Su šiuo jėgos agregatu automobilis iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 5,4 sek.

Parodoje pirmą kartą bus oficialiai pristatytas saugiausiu ir įspūdingiausiu visų laikų „Volvo” vadinamas modelis XC60. Jis turi aukštą prošvaisą ir didelius ratus, tačiau kėbulo formos nėra agresyvios ir daugiau asocijuojasi su kupė.

„Volvo XC60” standartinės įrangos pakete pasiūlys „City Safety” sistemą, kuri padeda nedideliu greičiu važiuojančiam automobiliui išvengti susidūrimo su priekyje netikėtai stabdančia mašina.

Po šios mašinos gaubtu žadama montuoti tris skirtingus variklius: 285 AG pajėgumo benzininį agregatą su dviguba turbina ir du dyzelinius turbininius D5 tipo motorus, siekiančius 185 bei 163 AG pajėgumą. Automobiliai standartiškai turės keturių varančiųjų ratų sistemą AWD.

Prancūzai šiųmetę Ženevos parodą prisimins kaip pirmo visais keturiais ratais varomo visureigio „Renault” debiutą. Žadama, kad visų varančiųjų ratų transmisiją turintis kompaktiškas visureigis „Koleos” bus valdomas taip pat paprastai, kaip ir lengvasis automobilis, o jo salonas funkcionalumu prilygs vienatūriams.

„Koleos” dizainą kūrė „Renault”, važiuoklę ir variklius – „Nissan”, o automobilis bus gaminamas „Renault Samsung Motors” gamykloje Pietų Korėjoje. Tai pirmas automobilis, kurį kurdamos itin glaudžiai bendradarbiavo visos aljanso „Renault-Nissan” šalys.

Šis keturratis bus komplektuojamas su trimis skirtingais varikliais, kurie jau montuojami į „Megane”, „Nissan Qashqai” bei „X-Trail”. Europoje naujokas pasirodys prekyboje birželį.

Japonijos automobilių pramonės lyderė „Toyota” Šveicarijoje pristatys visiškai naujos konstrukcijos nedidelį miesto automobilį „Toyotą iQ”. 3 metrų ilgio „iQ” skirtas kelionėms didmiesčiuose. Automobiliuko salone patogiai sėdėti gali trys žmonės ir pakanka vietos vaikui ar bagažui. Serijinės šio modelio gamybos pradžia numatoma 2008 m. pabaigoje.

Dar viena svarbi naujovė – naujas SUV sektoriaus modelis „Urban Cruiser”. Šio „Toyotos” automobilio koziriu vadinamos nedidelės degalų sąnaudos ir maža teršalų emisija.

Didžiausią ekspozicijos plotą užsisakęs „Volkswagen” pagaliau pristatys ilgai slapstytą „Scirocco”. Po daugiau nei 15 metų pertraukos „reanimuotas” kultinis sportinis automobilis nė iš tolo neprimena savo pirmtako. Trečiosios kartos „Scirocco” sukurtas prieš keletą metų parodyto ir žiniasklaidą itin sudominusio koncepsinio „Iroco” modelio pagrindu naudojant tą pačią platformą, ant kurios surenkami „Golfo” bei „Tourano” modeliai.

Ženevoje bus galima pamatyti „Golf Variant 4Motion”. Pernai Lietuvos rinkoje sėkmingai debiutavęs „Golf” universalo kėbulu nuo šiol turės ir visų ratų pavarą.

Čia taip pat pirmą kartą rodomas „Golf Hybrid”, kurio ratus, nelygu aplinkybės, suka vienas iš dviejų variklių – dyzelinis arba elektrinis, maitinamas iš elektros baterijų.

Mažų automobilių sektorių „Ford” žada sujudinti naująja „Fiesta”. Iš koncepcinio „Verve” serijinis modelis perims tik įspūdingas kėbulo formas ir interjero stilistiką, bet neatsisakys daugiau nei tris dešimtmečius Europos, Azijos, Australijos ir Pietų Amerikos rinkose puikiai žinomo ir gerai vertinamo vardo.

Visą „Fiestos” gyvavimo laikotarpį stipriąja jos puse buvo laikoma vairavimo kokybė. Naujuoju modeliu planuojama išlaikyti tokią reputaciją. „Fordo” dinamikos inžinieriai taip pat labai stengėsi padidinti „Fiestos” patogumą važiuoti, izoliuoti kelio, vėjo ir važiuoklės keliamą triukšmą ir suteikti naujajam modeliui mažam automobiliui įspūdingą ramaus vairavimo kokybę.

Prekybą naujojo modelio „Ford Fiesta” Lietuvoje planuojama pradėti 2008-ųjų antrą pusmetį.

Bene svarbiausia „Mitsubishi Mo-tors” stendo naujovė – naujas koncepcinis automobilis „Mitsubishi Prototype-S”. Gamintojai pabrėžia, kad šioje parodoje demonstruojamas modelis itin artimas serijinės gamybos automobiliui ir leidžia susidaryti labai tikrovišką būsimojo penkerių durų hečbeko „Mitsubishi Lancer Sportback” paveikslą.

Japonai prognozuoja, kad ši versija Europoje taps itin svarbiu naujų automobilių rinkos žaidėju ir sudarys net 70 proc. viso automobilių „Lancer” modelių pardavimo.

Šiųmetėje Ženevos parodoje „Nissan” pirmąkart Europoje pristatys tris automobilius – „Porsche” žudiku pramintą bolidą GT-R, koncepcinį „Pivo 2” ir naująjį „Murano”.

„Nissan GT-R” turi naują 3,8 l V6 dviejų turbininių kompresorių variklį, kurio pajėgumas siekia 480 AG, o maksimalus sukimo momentas – 588 Nm. Motoro galia perduodama į keturis ratus per itin pažangia vadinamą keturių varančiųjų ratų sistemą.

Parodoje bus paskelbtos Europoje taikomos kainos ir specifikacijos, be to, išsami informacija apie šio automobilio pardavimą ir techninę priežiūrą.

Stilingasis „Murano” sukurtas sėkmingų ankstesniųjų modelių pagrindu: dabar jis patogesnis, išsiskiria geresnėmis važiavimo savybėmis ir didesne erdve. Šis SUV klasės modelis nudažytas įbrėžimams atspariais dažais, kurie apsaugo automobilio išorę nuo nedidelių mechaninių pažeidimų. Dažai panaikina išorės žymes: jų sudėtyje yra naujai išrastos elastinės dervos, kuri neleidžia įbrėžimams pažeisti dažų pagrindinio sluoksnio.

Ženevos automobilių parodoje debiutuos modelio „Mazda 2” trejų durų hečbekas – pirmas per visą šio modelio istoriją. Šis automobilis turi visus penkerių durų hečbeko atributus, tačiau yra sportiškesnis ir parduodamas už patrauklesnę kainą.

Mašina bus komplektuojama su tais pačiais jėgos agregatais kaip ir penkerių durų hečbekas –1,3 l ir 1,5 l darbinio tūrio benzininiais varikliais ir 1,4 l dyzeliniu turbininiu varikliu.

Ženevoje bus pristatyti ir trys Europai skirti modeliai: koncepcinis automobilis „Mazda Taiki” su naujos kartos rotoriniu varikliu, „Mazda 5” – vandenilinis RE hibridas, ir atnaujinto dizaino unikalus sportinis automobilis „Mazda” su rotoriniu varikliu RX-8.

Visus arba beveik visus automobilių pasaulio galinguosius šiomis dienomis galima sutikti Ženevos parodų rūmuose „Palexpo”. Tradiciškai pirmomis kovo dienomis čia šurmuliuojantis transportininkų forumas laikomas ne tik vienu svarbiausių, bet ir mėgstamiausių tokio pobūdžio renginių pasaulyje. Kodėl? Todėl, kad bendras ekspozicijų plotas čia nesiekia 78 tūkst. kv. metrų ir visi 260 parodos dalyvių priversti pateikti itin koncentruotą informaciją. Tai reiškia, jog per gerą pusdienį čia įmanoma pamatyti ir pačiupinėti visas svarbiausias naujoves. Tokių – pasaulinių ir europinių – 78-ą kartą rengiamoje parodoje bus apie 130. Pateikiame keletą įdomiausių.

Japonijos automobilių pramonės lyderė „Toyota” Šveicarijoje pristatys visiškai naujos konstrukcijos nedidelį miesto automobilį „Toyotą iQ”. 3 metrų ilgio „iQ” skirtas kelionėms didmiesčiuose. Automobiliuko salone patogiai sėdėti gali trys žmonės ir pakanka vietos vaikui ar bagažui. Serijinės šio modelio gamybos pradžia numatoma 2008 m. pabaigoje.

Dar viena svarbi naujovė – naujas SUV sektoriaus modelis „Urban Cruiser”. Šio „Toyotos” automobilio koziriu vadinamos nedidelės degalų sąnaudos ir maža teršalų emisija.

Didžiausią ekspozicijos plotą užsisakęs „Volkswagen” pagaliau pristatys ilgai slapstytą „Scirocco”. Po daugiau nei 15 metų pertraukos „reanimuotas” kultinis sportinis automobilis nė iš tolo neprimena savo pirmtako. Trečiosios kartos „Scirocco” sukurtas prieš keletą metų parodyto ir žiniasklaidą itin sudominusio koncepsinio „Iroco” modelio pagrindu naudojant tą pačią platformą, ant kurios surenkami „Golfo” bei „Tourano” modeliai.

Ženevoje bus galima pamatyti „Golf Variant 4Motion”. Pernai Lietuvos rinkoje sėkmingai debiutavęs „Golf” universalo kėbulu nuo šiol turės ir visų ratų pavarą.

Čia taip pat pirmą kartą rodomas „Golf Hybrid”, kurio ratus, nelygu aplinkybės, suka vienas iš dviejų variklių – dyzelinis arba elektrinis, maitinamas iš elektros baterijų.

Mažų automobilių sektorių „Ford” žada sujudinti naująja „Fiesta”. Iš koncepcinio „Verve” serijinis modelis perims tik įspūdingas kėbulo formas ir interjero stilistiką, bet neatsisakys daugiau nei tris dešimtmečius Europos, Azijos, Australijos ir Pietų Amerikos rinkose puikiai žinomo ir gerai vertinamo vardo.

Visą „Fiestos” gyvavimo laikotarpį stipriąja jos puse buvo laikoma vairavimo kokybė. Naujuoju modeliu planuojama išlaikyti tokią reputaciją. „Fordo” dinamikos inžinieriai taip pat labai stengėsi padidinti „Fiestos” patogumą važiuoti, izoliuoti kelio, vėjo ir važiuoklės keliamą triukšmą ir suteikti naujajam modeliui mažam automobiliui įspūdingą ramaus vairavimo kokybę. Prekybą naujojo modelio „Ford Fiesta” Lietuvoje planuojama pradėti 2008-ųjų antrą pusmetį.

Bene svarbiausia „Mitsubishi Mo-tors” stendo naujovė – naujas koncepcinis automobilis „Mitsubishi Prototype-S”. Gamintojai pabrėžia, kad šioje parodoje demonstruojamas modelis itin artimas serijinės gamybos automobiliui ir leidžia susidaryti labai tikrovišką būsimojo penkerių durų hečbeko „Mitsubishi Lancer Sportback” paveikslą.

Japonai prognozuoja, kad ši versija Europoje taps itin svarbiu naujų automobilių rinkos žaidėju ir sudarys net 70 proc. viso automobilių „Lancer” modelių pardavimo.

Šiųmetėje Ženevos parodoje „Nissan” pirmąkart Europoje pristatys tris automobilius – „Porsche” žudiku pramintą bolidą GT-R, koncepcinį „Pivo 2” ir naująjį „Murano”.

„Nissan GT-R” turi naują 3,8 l V6 dviejų turbininių kompresorių variklį, kurio pajėgumas siekia 480 AG, o maksimalus sukimo momentas – 588 Nm. Motoro galia perduodama į keturis ratus per itin pažangia vadinamą keturių varančiųjų ratų sistemą.

Parodoje bus paskelbtos Europoje taikomos kainos ir specifikacijos, be to, išsami informacija apie šio automobilio pardavimą ir techninę priežiūrą.

Stilingasis „Murano” sukurtas sėkmingų ankstesniųjų modelių pagrindu: dabar jis patogesnis, išsiskiria geresnėmis važiavimo savybėmis ir didesne erdve. Šis SUV klasės modelis nudažytas įbrėžimams atspariais dažais, kurie apsaugo automobilio išorę nuo nedidelių mechaninių pažeidimų. Dažai panaikina išorės žymes: jų sudėtyje yra naujai išrastos elastinės dervos, kuri neleidžia įbrėžimams pažeisti dažų pagrindinio sluoksnio.

Ženevos automobilių parodoje debiutuos modelio „Mazda 2” trejų durų hečbekas – pirmas per visą šio modelio istoriją. Šis automobilis turi visus penkerių durų hečbeko atributus, tačiau yra sportiškesnis ir parduodamas už patrauklesnę kainą.

Mašina bus komplektuojama su tais pačiais jėgos agregatais kaip ir penkerių durų hečbekas –1,3 l ir 1,5 l darbinio tūrio benzininiais varikliais ir 1,4 l dyzeliniu turbininiu varikliu.

Ženevoje bus pristatyti ir trys Europai skirti modeliai: koncepcinis automobilis „Mazda Taiki” su naujos kartos rotoriniu varikliu, „Mazda 5” – vandenilinis RE hibridas, ir atnaujinto dizaino unikalus sportinis automobilis „Mazda” su rotoriniu varikliu RX-8.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.