Alkoholio reklama gali būti uždrausta po kelerių metų, iki tol ketinama leisti logotipų reklamą

Po kelerių metų alkoholio reklama gali būti uždrausta daugelyje masinio informavimo priemonių, o kol kas siūloma leisti silpnų alkoholinių gėrimų ir jų gamintojų logotipų reklamą.
„Darbo grupėje linkstama prie to, kad logotipų reklama turi būti leidžiama, o po pereinamojo laikotarpio alkoholio reklama būtų uždrausta“, – BNS sakė Seimo valdybos sudarytos darbo grupės, turinčios analizuoti silpno alkoholio reklamos transliavimo pataisas ir teikti naujus pasiūlymus, vadovas Seimo Švietimo, mokslo ir kultūros komiteto pirmininkas Virginijus Domarkas.

Pasak jo, alkoholio reklamos draudimas galėtų turėti įtakos daugeliui visuomenės informavimo priemonių ir kitiems informacijos sklaidos būdams.

„Atsiverti dabar „Panelę“, o ten per visą puslapį – putojančių gėrimų reklama. Ten galima? O per televiziją negalima?“, – stebėjosi V.Domarkas.

Alkoholiniais gėrimais prekiaujančių įmonių asociacija siūlo nuo 2013 metų uždrausti bet kokią alkoholio reklamą ne tik radijuje ir televizijoje, bet visuose masinėse informavimo priemonėse.

V.Domarkas sako, kad dėl pereinamojo laikotarpio trukmės dar bus diskutuojama.

Prekybininkai taip pat siūlo nuo 2013 metų drausti alkoholio reklamą degalinėse ir jų teritorijose, išskyrus jose esančias alkoholinių gėrimų prekybos vietas bei ant atvirlaiškių, vokų bei pašto ženklų.

Taip pat jokio alkoholio reklama nebūtų galima koncertų, cirko, diskotekų, jaunimo sporto ir laisvalaikio renginių, kitų masinių renginių, teatro, spektaklių, kino ir videofilmų demonstravimo vietose, išskyrus šių renginių vietose esančias prekybos vietas.

Masiniuose renginiuose (išskyrus vaikams ir iki 18 metų asmenims skirtuose renginiuose) siūlom leisti pateikti renginį remiančios ir alkoholiniais gėrimais, kuriuos būtų leidžiama prekiauti tokiuose renginiuose, gaminančios arba jais prekiaujančios įmonės prekės ženklą.

Lietuvos nealkoholinių gėrimų gamintojų ir importuotojų asociacijos vadovas bei Aludarių asociacijos tarybos narys Saulius Galadauskas siūlo keisti dabartinę alkoholio reklamą per televiziją draudžiančią tvarką ir pereinamuoju laikotarpiu leisti netiesioginę alkoholio reklamą, kai ant sportinės aprangos, avalynės ar kitų sporto gaminių ar atributikos pateikiami alkoholinius gėrimus gaminančių arba jais prekiaujančių įmonių pavadinimai ar prekių ženklai.

Jo siūlymuose numatoma per televiziją leisti ne stipresnio kaip 5,5 proc. stiprumo alaus, vyno iš šviežių vynuogių, neįskaitant spirituotų vynų, reklamą.

Seimo valdybos sudarytos darbo grupėje, analizuojančioje silpno alkoholio reklamos transliavimo pataisas ir turinčioje pateikti naujus pasiūlymus, sprendimas bus priimtas po savaitės.

Nuo sausio visų alkoholinių gėrimų reklama per televiziją draudžiama.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Lietuvoje su žyma , , , , , , , , . Įrašykite į adresyną nuolatinę nuorodą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.