Vienam garsiausių šių laikų pasaulio fotografui amerikiečiui Stevenui Kleinui visiškai nesvarbu, kokio masto garsenybė stovi prieš jo fotoaparatą. Jis nekreipia dėmesio į pozuojančiųjų prašymus ir pageidavimus. Bradas Pittas, Madonna, Prince’as, dizaineris Tomas Fordas, Justinas Timberlake’as – visi šie gerbėjų stabai ir fantazijų objektai – be jokių sąlygų turi atsiduoti S.Kleino malonei. Visi jie tampa tarsi molis menininkui – perdirbama medžiaga, kurią jis naudoja įvairioms scenoms kurti.
Pop ar kino kultūros žvaigždžių žavesį, tuščiagarbiškumą S.Kleinas paprasčiausiai atmeta ir dažniausiai sukuria visiškai priešingas savo objektų įvaizdžiui scenas: B.Pittą jis „pamerkia” į raudonus dažus ir paverčia miesčioniu, Madonną „suriša” mazgu, o J.Timberlake’as tampa žiaurių muštynių auka.
S.Kleino nuotraukos labiau panašios į teatrą nei į dailę. Jos nėra optinė plokštuma, o scenos, kuriomis garsenybės perteikia savo požiūrį į pop muziką, madą ir moralę. „Manęs nedomina B. Pittas ar Madonna tik dėl to, kad jie – pasaulyje garsūs žmonės. Jie man įdomūs todėl, kad galiu stebėti, kaip jie virsta paveikslais ir sutinka eiti mano nurodytu keliu”, – aiškino fotografas.
S.Kleinas užaugo Bostone. Būdamas keturiolikos padarė pirmąsias savo nuotraukas. Persikėlęs į Niujorką svajojo tapti garsiu dailininku. Tačiau laikydamas save prastu tapytoju ėmė ieškoti būdų „kaip kitaip užsidirbti pinigų”.
Fotografijos meno S.Kleinas mokėsi Paryžiuje, o praėjusio šimtmečio pabaigoje vėl atsidūrė Niujorke – pačiu laiku, nes madų žurnalai ieškojo ko nors nauja, ir jo agresyvūs, tačiau komerciniai, darbai kaip tik tiko. „Mada erzina dėl to, kad būdamas fotografas nori parodyti daugiau nei vyksta pasaulyje ar gatvėje. Nesinori perteikti tik pabodusių barbių svajonių, nes jų paprasčiausiai nebėra”, – savo kūrybos credo atskleidė S.Kleinas. Juo labai žavisi ir legendinė JAV žurnalo „Vogue” redaktorė Anna Wintour. „Su Stevenu Kleinu taip jau yra – duodi jam suknią, o gauni merginą, vilkinčią šią suknelę sode su robotais”, – sakė ji. S.Kleinas nelinkęs su tuo sutikti. Jis kategoriškai atkerta: „Tik tada, kai nuotrauka daro didesnį įspūdį nei suknelė, turime gerą fotografiją.”