Naujos „Maximos“ nuolaidų kortelės gali likti tuščios

Prekybos tinklo „Maxima” pradėta nuolaidų kortelių keitimo akcija sukėlė kai kurių pirkėjų nepasitenkinimą. Vieni žmonės skundžiasi praradę sukauptus pinigus, kiti nesupranta, kam prekybininkams reikalingi asmens duomenys.

Iškilo problemų

Šią savaitę prekybos tinklo parduotuvės pasipuošė šūkiu „AČIŪ už tai, kad esate kartu”. Taip pirkėjams pristatomos naujos nuolaidų kortelės, pavadintos „Ačiū”. Jos pakeis iki sausio 31 d. galiosiančias senąsias nuolaidų korteles.

Tačiau šmaikštesni pirkėjai jau spėjo perfrazuoti šūkį į „AČIŪ už jūsų santaupas”. Nemažai bandančiųjų šiomis dienomis pasikeisti nuolaidų korteles susiduria su problema – pinigų likutis iš senosios kortelės į „AČIŪ” nepervedamas.

Užregistravo skundą

„Norėjau pasikeisti kortelę, užpildžiau anketą ir gavau naują, tačiau joje sukauptų pinigų nebuvo. Kasininkė paaiškino, kad pinigų likutis atsiras kitą kartą apsiperkant. Tačiau nei antrą, nei trečią kartą santaupos neatsirado”, – apgailestavo Edita prisistačiusi pirkėja.

Pasak pašnekovės, didelių nuostolių ji nepatyrė, tačiau parduotuvės darbuotojų abejingumas ir nekantrus bendravimas ją nemaloniai nustebino.

„Kasininkė negalėjo paaiškinti, kodėl pinigai nepateko į naująją kortelę. Paskambinusi nurodytu numeriu išgirdau tik lakonišką pasakymą, kad mano skundas užregistruotas ir bus sprendžiamas. Operatorė siūlė palaukti”, – nemalonia patirtimi dalijosi Edita.

Skuba išleisti

Klientus piktina ir prekybos tinklo reikalaujama pateikti asmeninė informacija apie šeimos sudėtį ir gyvenamąją vietą. „Gal dar turėčiau parašyti ir kiek uždirbu?” – retoriškai klausė vienoje parduotuvių anketą kortelei gauti pildantis pirkėjas.

Būgštaudami kad gali prarasti pinigus, pirkėjai stengiasi kuo greičiau išleisti sutaupytas lėšas. „Teko iš pažįstamų girdėti, kad pinigų likučio niekas į naują kortelę neperveda, tad stengiuosi, kuo daugiau jų išleisti”, – sakė vienoje parduotuvių sutikta pirkėja. Ji apgailestavo, kad iš sukauptos sumos galima apmokėti tik dalį sąskaitos.

Klysta kasininkės

„Maximos” atstovai neneigia susiduriantys su bėdomis, jas stengiamasi kuo greičiau pašalinti.

„Tikrai gauname tokių skundų ir stengiamės operatyviai reaguoti. Pinigai nepatenka į naująsias korteles dėl žmogiškojo faktoriaus, tai yra kasininkės neatlieka visų reikiamų veiksmų”, – sakė prekybos tinklo Pirkėjų lojalumo skyriaus vadovė Guoda Stavarienė.

Pašnekovė patikino, kad informacija, kurią prašoma pateikti anketose, nėra ir nebus naudojama piktiems kėslams.

Prekybos tinklas taip siekia informuoti tam tikras klientų grupes apie jiems naudingą ir reikalingą informaciją.

Tam esą reikalingi pirkėjų adresai ir šeiminė padėtis.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Lietuvoje su žyma , , .

2 atsiliepimai į "Naujos „Maximos“ nuolaidų kortelės gali likti tuščios"

  1. y

    as pirmiausia ispirksiu tuos sutaupytus is korteles pinigus,o veliau kortele pasikeisiu

  2. Nemaksimos pirkėja

    Neturėjau ir nesiruošiu turėti jokios maksimos kortelės, nei ačiū, nei prašau. Vien dėl to, kad už tai jie nori informacijos apie mane, kurios žinoti jiems visai nebūtina. Kažin, ar pagal duomenų apsaugos įstatymą jie aplamai turi teisę tos informacijos prašyti.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.