Seimo narys Antanas Matulas teigia esąs įsitikinęs, kad Alkoholio kontrolės įstatymo pataisos leidžia sporto varžybų metu pateikti alkoholiu prekiaujančių ir jį gaminančių įmonių pavadinimus bei prekių ženklus (logotipus).
Pasak jo, tai reiškia, kad šių renginių transliacijų metu matomi prekių ženklai ir logotipai yra nedraudžiami ir nereikia perkelti sporto varžybų transliacijų laiko.
Tačiau atsižvelgdamas į tai, kad teisininkai skirtingai interpretuoja tokią galimybę, gerbdamas Lietuvos sporto aistruolius ir reaguodamas į jų pastabas A. Matulas šiam įstatymui užregistravo patikslintą pasiūlymą, pagal kurį transliacijų metu matomi prekių ženklų logotipai nebūtų laikomi tiesiogine reklama.
A. Matulas taip pat kreipėsi į Seimo pirmininką Viktorą Muntianą, prašydamas pratęstoje rudens sesijoje šią pataisą svarstyti ir priimti ypatingos skubos tvarka.
„Esu įsitikinęs, kad didėjantis alkoholio vartojimas Lietuvoje, ypač tarp jaunimo, tampa vis didesne Lietuvos problema, todėl mes turime prisiimti atsakomybę ir imtis visų įmanomų priemonių dėl ateities kartų”, – sako A. Matulas.
Jis apgailestauja, kad pastarosiomis dienomis per TV3 televiziją pradėtas rodyti vaizdo klipas, neva, Seimo narys Antanas Matulas „uždraudė rodyti rungtynes, nes arenose yra reklamos skydų su alaus gamintojų logotipais”.
„Noriu paaiškinti Lietuvos visuomenei, kad Seimo nariai gali teikti įstatymų pataisas, o juos priima arba atmeta Seimas. Tuo labiau nė vienam Seimo nariui nesuteikta teisė uždrausti ar neuždrausti rodyti rungtynes ar kitus renginius”,- tvirtina Seimo narys.
Pasak jo, TV3 rodomame klipe buvo suklaidinti krepšinio sirgaliai, o Seimo nariai A. Matulas ir Birutė Vėsaitė buvo neteisingai apkaltinti.
SILPNOS KONCENTRACIJOS BLOGIS
Švyturys remia krepšinį ? Ne, tai krepšinis remia „Švyturį“ .
Kai „Švyturys“ …atsiprašau krepšininkas įmeta tritaškį ir visa tauta spiegia iš džiaugsmo
tai – „Švyturio“ reklaminė pergalė.
Būdamas blogis, kaip vantos lapas prisiklijavo prie gerų ,gerbiamų, tautoje vertybiu
Jei norite senamiestyje pasikabinti 1m x 1m reklamą –mokėk kas mėnesį pinigus .
Sekundė televizijoje – dar didesni pinigai .O dabar marškinėliai su „Švyturiu“ ant didžiai gerbiamų kūnų šmėžuoja valandomis ir asocijuojasi su– „alus ir pergalės“. Atimkime iš alaus pergales , tegul būna silpnos koncentracijos blogis puslitriniame butelyje ar trilitriniame „bambalyje“ pažiūrėsime kokios bus jo pergalės , ypač už valandos po suvartojimo.
Tegul ant marskineliu buna „Siemens“ , „TEO“ , „Omnitel“ , „Sampo“ , „SEB“ ir panasiai….