Vilniaus mieste ir apskrityje eismo padėtis tebėra sudėtingiausia

Lietuvos keliuose eismo situacija stabilizavosi, o kai kuriuose regionuose sumažėjo žuvusiųjų autoįvykiuose skaičius, tačiau Vilniaus mieste ir apskrityje padėtis išlieka sudėtingiausia, nemažėja aukų ir dėl pėsčiųjų neatsargumo.

Tai konstatuota Saugaus eismo komisijos posėdyje, kuriam pirmininkavo susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius.

Saugaus eismo komisija iš nagrinėjo šių metų 11 mėnesių avaringumo statistiką bei avaringumo priežastis, taip pat apsvarstė Nacionalinės pagalbos nukentėjusiems autoįvykiuose asociacijos siūlymus dėl avaringumo mažinimo. Komisija aptarė Lietuvos jaunimo organizacijų dalyvavimą kovoje už saugą šalies keliuose bei pasiūlymus dėl saugaus eismo automobiliais užtikrinimo, kuriuos pateikė premjero visuomeninis patarėjas Stasys Brundza.

Pasak Lietuvos policijos eismo priežiūros tarnybos viršininko Sauliaus Skvernelio, lapkričio mėnesį situacija Lietuvos keliuose stabilizavosi, o Klaipėdos, Marijampolės, Šiaulių, Kauno bei Alytaus apskrityse net pagerėjo.

„Mes pastebime, kad visuomenėje kilusios diskusijos daro įtaką žmonių elgesiui. Pastebimai mažėja pažeidimų, kai žiniasklaidoje vyksta aptarimai ir diskusijos dėl nuobaudų didinimo”, – sakė S. Skvernelis. Tačiau vis dar sudėtinga padėtis tebėra sostinėje ir Vilniaus apskrityje, kur per vienuolika šių metų mėnesių žuvusiųjų keliuose skaičius padidėjo 39,5 proc.

„Viešumas pasiekė tam tikrą lygį, davė rezultatų ir socialinė reklama, – sakė ministras A. Butkevičius. – Laikas pareikalauti atsakomybės ir iš savivaldybių pareigūnų, atsakingų už eismo organizavimą. Kartais nereikia didelių lėšų, pakanka įvesti tvarką, organizuoti piko metu pareigūnų budėjimus pavojingiausiuose ruožuose, įrengti atitvarus, pagerinti pavojingų kelių ruožų apšvietimą”.

Saugaus eismo komisija apsvarstė Nacionalinės pagalbos nukentėjusiems autoįvykiuose asociacijos pirmininko daktaro Algirdo Poškaus siūlymą panaikinti vairuotojams leistiną alkoholio normą kraujyje 0,41 promilės ir priimti nulinį variantą. Pranešėjas akcentavo alkoholio žalą ir teigė, kad silpnesnius žmonės net maža alkoholio dozė labai sutrikdo.

Susisiekimo ministerijos atstovai informavo komisiją, kad dar šių metų pradžioje pagal Europos Komisijos rekomendacijas buvo parengtas Saugaus eismo keliais įstatymas bei parengtos pataisos Administracinių teisės pažeidimų kodeksui, kurie numato krovininio ir keleivinio transporto vairuotojams bei jauniems, iki 2 metų vairavimo stažą turintiems asmenims leistina alkoholio norma – ne daugiau 0,2 promilės.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Lietuvoje su žyma , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.