Baigiama rekonstruoti Kauno geležinkelio stotis. „Kamintos” bendrovės meistrams beliko atlikti paskutinius padailinimus ir prieš Kalėdas, po kelerius metus užsitęsusios rekonstrukcijos, iš pilkų baltais virtę Kauno geležinkelio stoties rūmai atvers duris keleiviams.
Stotis restauruota laikantis paveldo objektams taikomų reikalavimų, atkuriant kai kurias autentiškas interjero detales, išsaugojant iš praeities mūsų dienas pasiekusias kultūros vertybes.
Rūmų, statytų pagal tipinį rusišką projektą, rekonstrukcija kainavo apie 22 milijonus litų. Ji atlikta Lietuvos valstybės bei Europos Sąjungos Plėtros fondo lėšomis.
Kartu su stoties rūmais atnaujintos ir jų prieigos. Šiuo metu baigiama remontuoti požeminė perėja, jungianti peroną su pėsčiųjų perėja po M. K. Čiurlionio gatve bei Vytauto prospektu. Pastaroji, beje, statyta beveik dešimtį metų ir miesto biudžetui kainavo apie 14 mln. litų.
Kitais metais bus pradėta ir šimtamečio geležinkelio tunelio, virš kurio įsikūręs Aukštųjų Šančių nedidelių privačių namų kvartalas, rekonstrukcija. Pradėti ją laiku, kaip planuota, šių metų rudenį, geležinkelininkams bei remontininkams sutrukdė užvilkintas keleivių paviljono Petrašiūnuose pastatymas. Šio laikino objekto prireikė dėl to, kad elektriniai traukiniai, važiuojantys iš Vilniaus, dvejus metus, kol tęsis prieš Kauno stotį esančio tunelio remonto darbai, važiuos tik iki Petrašiūnų.
Nors iš Petrašiūnų miesto centrą ir kitus Kauno rajonus galima pasiekti bent kelių maršrutų troleibusais ir autobusais, savivaldybė planuoja įvesti ir papildomą viešojo transporto maršrutą.
Unikalaus, vieno iš senesnių Europoje, Kauno geležinkelio tunelio rekonstrukcija kainuos apie 83 milijonus litų. Darbams, kuriuos atliks konkurentus specialiame konkurse įveikusios firmos „Volker Rail” ir „Kauno tiltai”, finansuoti bus panaudota ir Europos Sąjungos parama.