Atviras visiems nuotykiams Audi Cross Cabriolet quattro

Audi Los Andželo automobilių parodoje (JAV, 2007 m. lapkričio 14-24 d.) pristato naują automobilių segmentą, kurio pirmasis prototipas Audi Cross Cabriolet quattro.

Dviejų durų, keturių vietų automobilis yra 4,62 m. ilgio, 1,91 m. pločio, važiuoklės bazės ilgis 2,81 m: Audi Cross Cabriolet quattro duomenys būdingi B segmento automobiliams. Išilgai montuojamas variklis, pagrindinių ašių ir važiuoklės sandara sukurta dabartinių modelių pagrindu, kuri naudojami Audi A4 ir A5 modelių linijose. SUV stiliaus automobilio su atidengiamu stogu 1,63 metro aukštis yra vienas pagrindinių Cross Cabriolet quattro skiriamųjų bruožų šiame segmente.

Audi Cross Cabriolet quattro koncepcija apima tipiškus Audi dinamiško automobilio atviru stogu genus kartu su visais įmanomais SUV kokybės privalumais. Raumeningas, galingas, bet tuo pačiu elegantiškos išvaizdos, visa tai neleidžia dvejoti šio automobilio potencialu. Trijų litrų 240 AG TDI variklis su itin maža emisija atitinka EU6 reikalavimus. Nuolatinė keturių ratų pavara quattro ir pažangios technologijos važiuoklė su elektroniniu aukščio reguliavimu yra vienas pagrindinių receptų vairavimo malonumui patirti važiuojant visokia kelio danga ir įveikiant įvairaus laipsnio posūkius.

Audi Cross Cabriolet quattro siūlo naujas dimensijas automobilių atviru stogu SUV segmente: medžiaginis stogas automatiškai pasislepia už galinių sėdynių per stebėtinai trumpa laiką – 17 sekundžių; sprendimas išvengiant šoninių atramų ir viršutinių sijų neužgožia mėgavimosi vaizdu. Automobilių su atviru stogu gerbėjams šis automobilius siūlo naujus erdvės matmenis: Cross Cabriolet quattro keleiviams suteikia daug erdvės virš galvos, kojoms ir pečių lygyje. Kaip ir bekelės modeliuose, įprastas aukštos ir komfortiškos sėdėsenos derinys. Pavyzdžiui, iš lėto važiuojant pakrante visi keturi keleiviai gali nevaržomai mėgautis gamtos gaiva.

Išilgai sumontuotas Audi Cross Cabriolet quarto šešių cilindrų TDI variklis yra naujausias šio prekinio ženklo dyzelinis variklis. Išvystoma 240 AG galia ir 500 Nm sukimo momentas, tai daug efektyvesnė nei iki šiol 3.0 TDI evoliucija – vidutinės kuro sąnaudos yra vos 7,3 litro dyzelio 100 kilometrų. Šis variklis taip pat aprūpintas, kas šiandien itin aktualu variklių gamyboje, itin pažangia kuro emisijos mažinimo technologija: išskirtinai mažos emisijos sistema.

Tai daug daugiau nei automobilis turi atitikti visiems dabartiniams pasauliniams išmetamųjų dujų emisijos standartams. Šiai dienai šis automobilis jau atitinka EU6 standarto reikalavimus, kuris įsigalios tik 2014 – ir tai užtikrinama su nuolatine keturių ratų pavara quattro ir tiptronic transmisija.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , . Įrašykite į adresyną nuolatinę nuorodą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.