„Alitos” apyvarta išaugo 40 procentų

Putojančio vyno rinkos lyderės AB „Alita” konsoliduota apyvarta per devynis šių metų mėnesius išaugo 40 procentų – nuo 91,397 mln. iki 128,089 mln. Grynasis konsoliduotas įmonės pelnas buvo 6,574 mln. litų – 19 procentų mažesnis negu tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais.

Pasak AB „Alita” rinkodaros ir pardavimo direktoriaus Dariaus Vėželio, nežymų pelno sumažėjimą lėmė padidėjusios išlaidos darbo užmokesčiui, investicijos, susijusios su bendrovės plėtra – naujų įmonių įsigijimu, intensyviai vykdoma eksporto plėtra.

Per devynis šių metų mėnesius labiausiai augo degtinės, kokteilių ir putojančio vynuogių vyno pardavimas – atitinkamai 12, 10 ir 8 procentais.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.