Vakarų laivų gamyklos antrinė įmonė Vakarų laivų statykla (VLS) užsakovams – Norvegijos laivų statybos kompanijai „Fiskerstrand Verft A/S” – trečiadienį perdavė jau 13-ąjį keleivinį keltą CF-59.
Darbai pradėti kovo mėnesį ir baigti trimis mėnesiais anksčiau nei planuota.
114 metrų ilgio ir 17 metrų pločio krovininiame ir keleiviniame kelte telpa 120 lengvųjų automobilių ir 350 keleivių. Šio projekto, į kurį buvo įtrauktos ir kitos VLG grupės įmonės, vertė – 14,3 mln. litų.
Pasak VLS gamybos direktoriaus Vitalijaus Frolovo, pagal sutartį su „Fiskerstrand Verft A/S” statykla dar šiemet užbaigs ir keleivinio kelto FV60 korpuso statybą. Pradėtas statyti keltas „iki rakto” pagal Alandų salų vyriausybės užsakymą, jau pagaminti ir keturi antstato blokai sunkių ir negabaritinių krovinių gabenimui ir kėlimui pritaikytam laivui „WindLift1”. Jis statys ir aptarnaus vėjo jėgainių parką Šiaurės jūroje Vokietijos kontinentiniame šelfe.
Kitais metais pagal sutartį su „Fiskerstrand BLRT AS” bus pradėti „iki rakto” statyti trys keleiviniai keltai Estijos kompanijai „Saaremaa Shipping Company Ltd”.
Be keltų korpusų, šiais metais VLS planuojama dar pastatyti apie 14 tūkst. tonų blokų didžiausiems pasaulyje konteinervežiams, vykdyti kitus projektus.
UAB Vakarų laivų statykla yra viena iš 22 antrinių Vakarų laivų gamyklos įmonių.
Kontrolinį 92,84 proc. Vakarų laivų gamyklos akcijų paketą valdo Estijos koncernas „BLRT Grupp”.
Įmonių grupėje dirba apie 1400 žmonių.