Europiečiai įsitikinę, jog bankai pirmiausia paiso savo interesų

Vos mažiau nei trečdalis Europos vartotojų mano, jog bankai siekia pirmiausia tenkinti jų interesus, rodo tyrimas, praneša „The Financial Times”.

Naujoje ataskaitoje teigiama, kad vos 27 proc. Vakarų Europos vartotojų mano, kad bankai daro tai, kas geriausia vartotojams, o ne tai, kas geriausia banko pelningumui. Geriausiai šiuo aspektu vertinami Vokietijos ir Nyderlandų bankai.

„Forrester Research” teiravosi 10,377 tūkst. respondentų nuomonių apie 37 bankus. Tyrimas parodė, jog 35 proc. Vokietijos vartotojų savo bankams suteikė stiprius reitingus.

2007 metais 35 proc. Nyderlandų vartotojų teigė, kad jų bankai pirmiausia paisė vartotojų interesų, 2006 metais šis rodiklis siekė 26 proc. Savo reputaciją pagerino visi trys didieji olandų bankai – „ABN Amro”, „Postbank” ir „Rabobank”.

Ataskaitoje pažymima, jog Nyderlandų bankai bandė pagerinti paslaugas vartotojams, pavyzdžiui, pailgindami savo atstovybių darbo valandas.

Tuo tarpu Prancūzijos bankų darbu patenkintų šalies vartotojų dalis per metus sumažėjo nuo 31 iki 27 proc.

Anot ataskaitos, prasčiausi santykiai tarp vartotojų ir Didžiosios Britanijos bei Italijos bankų. Daugumą Didžiosios Britanijos bankų teigiamai vertina vos 22 proc. vartotojų. Prastai vertinami britų bankai „Barclays” ir HSBC.

Italijoje vos 15 proc. vartotojų mano, jog bankai daro tai, kas geriausiai vartotojams. Prastų reitingų susilaukė tokie milžinai kaip „Banca Intesa” ir „Unicredit”.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.