Vartotojai daugiausia skundėsi mėsos, pieno, žuvies produktų kokybe

Šiemet per devynis mėnesius Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT) gavo ir ištyrė 2209 gyventojų skundus dėl nekokybiškų maisto produktų ar viešojo maitinimo įmonių teikiamų paslaugų. 845 skundai (39 proc.) pasitvirtino.

Pasak VMVT Vartotojų pranešimų registravimo, konsultavimo ir analizės poskyrio vedėjos Aldonos Jakavonienės, didžioji dalis vartotojų skundų per 9 šių metų mėnesius gauta iš Vilniaus miesto gyventojų – 838, Kauno mieste užregistruoti ir ištirti 379, Šiaulių apskrityje – 172 skundai. Nedaug skundų per šį laikotarpį užregistruota Marijampolės apskrityje – 62, Klaipėdos apskrityje – 38, Palangos mieste – 35, Druskininkuose – 20 vartotojų skundų.

Vertinant kelerių metų įvairių laikotarpių statistinius duomenis, tendencijos išlieka tos pačios – aktyvesni yra didžiųjų miestų gyventojai, kaimo žmonės mažiau reiklūs maisto produktų ar viešojo maitinimo įstaigų suteikiamų paslaugų kokybei.

Nagrinėjant skundus pagal maisto produktų grupes, vartotojai daugiausiai skundėsi dėl nekokybiškos mėsos bei mėsos produktų – 791, dėl pieno bei pieno produktų – 407, dėl žuvies ir jos produktų – 299, dėl duonos ir pyrago gaminių – 75 skundai. Palyginti su praėjusių metų devynių mėnesių rodikliais, pagal šias grupes nė dėl vienos maisto produktų grupės skundų nesumažėjo.

Kasmet daugėja nusiskundimų dėl neteisingo maisto produktų ženklinimo, pirkėjai pradėjo kreipti daugiau dėmesio į maisto produktų sudėtį, tai rodo, kad vartotojai tampa pastabesni ir skaito informaciją ant etikečių ir pakuočių.

Palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, dvigubai padaugėjo gyventojų nusiskundimų viešojo maitinimo paslaugomis. Nekokybiškais patiekalais, netvarka ar nešvara maitinimo įstaigose, blogu aptarnavimu buvo skųstasi 463 kartus.

VMVT inspektoriai per 9 šių metų mėnesius 714 įmonių taikė administracines nuobaudas, 120 įmonių buvo įspėta, 43 įmonių veikla buvo laikinai sustabdyta, 9-ių veikla buvo uždrausta.

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba primena, kad pranešti apie nesaugius, nekokybiškus maisto produktus ar viešojo maitinimo paslaugas vartotojai (net ir anonimiškai) gali visą parą internetu www.vet.lt, ar skambinti nemokama linija 8 – 800 40403.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.