Tarptautinei finansų grupei priklausantis „DnB Nord” bankas atnaujino internetinės bankininkystės sistemą, kuri padės klientams naudotis spartesnėmis ir patogesnėmis paslaugomis.
Atnaujinant internetinės bankininkystės (www.i-linija.lt) sistemą daug dėmesio skirta jos funkcionalumui didinti ir duomenų saugai.
„Šiuo metu „DnB Nord” banko klientai apie 85 proc. mokėjimo pavedimų atlieka elektroninės bankininkystės kanalais, tokių atsiskaitymų nuolat daugėja. Investicijos į klientų aptarnavimo kokybę buvo ir bus svarbiausias banko plėtros prioritetas”, – teigia „DnB Nord” banko prezidento pavaduotojas Sigitas Žutautas.
Klientai, neturintys interneto prieigos, šia paslauga gali naudotis 67 „DnB Nord” banko savitarnos terminaluose. Mokėjimo pavedimai internetu kainuoja pigiau, o įmokoms už telekomunikacijų, kabelinės televizijos ir komunalines paslaugas netaikomi komisiniai mokesčiai.
Banko internetinės bankininkystės paslaugų vartotojų skaičius šiemet padidėjo 30 proc. – iki 220 tūkst. Planuojama, kad jų skaičius iki kitų metų pabaigos išaugs iki 300 tūkst.
„DnB Nord” bankas, preliminariais duomenimis, per pirmuosius devynis šių metų mėnesius uždirbo 80,34 mln. litų neaudituoto grynojo pelno – 60,7 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai (50,01 mln. litų).