Lietuviai pasigenda kokybiškų bei stilingų drabužių

Net penktadalis Lietuvos žmonių parduotuvėse pasigenda lietuvių gamintojų drabužių. Tokie rezultatai paaiškėjo atlikus visos Lietuvos drabužių rinkos tyrimą, kuris parodė, kad beveik 20 proc. šalies gyventojų trūksta kokybiškos bei stilingos lietuviškos produkcijos.

Tyrimo, kuris vyko šių metų vasarą, metu visose 10 šalies apskričių buvo apklausiami įvairaus amžiaus Lietuvos gyventojai. Paaiškėjo, kad iš 1000 šalies gyventojų net 200 nėra patenkinti drabužių asortimento pasiūla, o prekyboje norėtų matyti daugiau Lietuvos gamintojų drabužių.

Pasak „Baltijos tyrimų“ vadovės Rasos Ališauskienės, tyrimas buvo atliktas siekiant ištirti Lietuvos drabužių rinkos situaciją bei kaip ją vertina mūsų šalies vartotojai.

R. Ališauskienės teigimu, lietuviai mano, jog gera kokybe labiausiai pasižymi vokiški drabužiai, pigumu – kiniški, o madingumu – itališki bei prancūziški gaminiai.

„Daugumai respondentų svarbiausi rodikliai renkantis drabužį yra patraukli kaina, kokybė bei originalus drabužio stilius, o net trečdalis apklaustųjų lietuviškus drabužius įvardija kaip geriausiai suderinančius šias savybes“, – teigia R. Ališauskienė.

Pasak su užsienio mados namais bendradarbiaujančios šalies siuvimo bendrovės „Terina“ vadovo Jono Vosyliaus, tyrimo rezultatai rodo, jog kokybės atžvilgiu lietuviški drabužiai vertinami taip pat kaip ir Didžiosios Britanijos ar Prancūzijos gamintojų produkcija, o penktadalis respondentų lietuviškus drabužius išskiria kaip pasižyminčius itin gera kokybe.

J. Vosylius pažymėjo, jog beveik 20 proc. respondentų lietuviškus drabužius laiko madingais, apie 25 proc. mano, jog šioje srityje pirmauja produkcija iš Didžiosios Britanijos, beveik 28 proc. pirmenybę teikia skandinaviškiems drabužiams.

„Net penktadalis visų apklaustųjų dažniausiai perka lietuviškus drabužius, tačiau tiek pat respondentų iš Lietuvos drabužių gamintojų tikisi didesnės kokybiškų bei stilingų drabužių pasiūlos“, – teigia J. Vosylius.

Tyrimą UAB „Terina“ užsakymu atliko rinkos viešosios nuomonės tyrimų kompanija „Baltijos tyrimai“.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , , . Įrašykite į adresyną nuolatinę nuorodą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.