Prasčiausiai Lietuvoje dirba sveikatos priežiūros centrai, geriausiai – Kalbos inspekcija, mano gyventojai

Lietuvos gyventojai prasčiausiai vertina visuomenės sveikatos priežiūros centrų, geriausiai – Valstybinės kalbos komisijos veiklą.
Tai parodė Naujosios viešosios vadybos fondo organizuotas viešojo sektoriaus įstaigų konkursas, kurio metu gyventojai galėjo įvertinti valstybės įstaigų veiklą.

Konkurso metu gyventojai įvertino daugiau kaip šimtą įvairių sričių įstaigų. Kiekvienos jų reitingas buvo apskaičiuotas pagal procentinį gerų įvertinimų santykį su visais gautais vertinimais.

Daugiausia balsų (414) surinko Visuomenės sveikatos priežiūros centrai, tačiau teigiamai jų veiklą įvertino tik 13 proc. apklaustųjų.

Nepalankiai tyrimo dalyviai įvertino ir vartotojų teisių apsaugos tarnybos, Nacionalinės mokėjimų agentūros, Nacionalinio egzaminų centro darbą.

Geriausiai įvertinta 222 balsus surinkusios Valstybinės kalbos inspekcijos veikla. Šios įstaigos veikla patenkinti buvo 97 proc. balsavusiųjų.

Daugiau kaip pusė balsavusiųjų teigiamai įvertino ir Darbo biržos, karo prievolės centrų, „Sodros”, Valstybinės mokesčių inspekcijos, konsulinių įstaigų veiklą.

Viešojo sektoriaus įstaigų konkursą Naujosios viešosios vadybos fondas organizuoja jau antrus metus. 2006 metais šį konkursą laimėjo valstybinė įmonė „Regitra”.

Naujosios viešosios vadybos fondas yra pelno nesiekianti visuomeninė organizacija, kurios tikslas yra skatinti modernių vadybos instrumentų diegimą viešajame sektoriuje, o viešąsias įstaigas labiau orientuotis į klientus – verslą ir piliečius – gerinant teikiamų paslaugų kokybę, greitinant procedūras, didinat klientų pasitenkinimą.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Lietuvoje su žyma , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.