„Anoniminių darboholikų klubo“ apyvarta – dvigubai didesnė nei pernai

UAB „Anoniminių darboholikų klubas“ (ADK) apyvarta per tris šių metų ketvirčius viršijo 3,1 mln. litų. Tai beveik dvigubai daugiau nei praėjusiais metais, kai atitinkamu laikotarpiu renginių organizavimo įmonės apyvarta siekė 1 625 714 litų.

Šis 93 proc. augimas yra didžiausias devynerius metus veikiančios įmonės istorijoje.

„Pagrindinės tokio spartaus augimo priežastys – vis platesnio klientų rato pasitikėjimas ilgamete mūsų įmonės patirtimi“, – puikiai įmonės lūkesčius pateisinusiais finansiniais pasiekimais džiaugėsi ADK direktorius Giedrius Masalskis.

Pasak jo, dažniausiai klientai kreipiasi, norėdami surengti įmonės pristatymo ar personalo renginį, mokymus, konferencijas.

„Mes ne tik organizuojame įvairiausio pobūdžio renginius, bet ir teikiame visas su šia veikla susijusias paslaugas – nuomojame įrangą, tiekiame maitinimą“, – pasakojo „Anoniminių darboholikų klubo“ vadovas.

Jis pabrėžė, jog ateityje įmonė planuoja dar labiau išplėsti teikiamų paslaugų įvairovę. „Ketiname imtis masinių renginių bei spaudos konferencijų organizavimo, be to, rūpintis klientų renginių viešinimu ir rinkodara“, – užsiminė Giedrius Masalskis.

Iki metų pabaigos įmonė planuoja pasiekti 4 milijonų litų apyvartą.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , . Įrašykite į adresyną nuolatinę nuorodą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.