Populiarumą Europoje pelnęs „Hyundai i30” debiutuoja Lietuvoje

Jau šį mėnesį Lietuvoje bus galima išvysti naująjį „Hyundai i30” automobilį, pirmą kartą pristatytą automobilių parodoje Ženevoje. „Hyundai i30” yra pirmasis automobilis, kurį gamintojai specialiai sukūrė Europos kompaktinės klasės automobilių vartotojams, siekdami sustiprinti savo pozicijas populiariame C segmente ir pasiekti naują tikslinę auditoriją. Automobilį galima įsigyti „Hyundai” atstovų Lietuvoje „Vytaro”, „Autoaljanso” ir „Autounijos” automobilių salonuose.

Naujasis modelis „i30” pasižymi šiuolaikiniu dizainu, kokybiška apdaila ir puikiu komfortu bei saugumo charakteristikomis. Be to, „Hyundai i30” salone yra daugiau erdvės keleiviams ir bagažui. Galima rinktis vieną iš trijų benzininių ar trijų dyzelinių modelių, kurie gaminami tiek su mechanine, tiek su automatine pavarų dėže. Pirkėjai iš „i30” modelių gamos galės lengvai išsirinkti geriausiai atitinkantį individualų skonį ir poreikius.

„Hyundai i30” yra miesto automobilis, tačiau tinkantis ir ilgoms kelionėms. Jis pasižymi moderniu dizainu, patogumu ir praktiškumu. Naujasis „Hyundai i30” yra puiki tolimesnės „Hyundai” filosofijos iliustracija, nes tai modernus, kokybiškas, elegantiškas ir praktiškas automobilis”, – sakė „Vytaro” direktorius dr. Romualdas Požėra.

„Hyundai i30” tarp savo klasės atstovų išsiskiria itin didele erdve tiek priekyje, tiek gale. Ištobulinta kiekviena salono smulkmena, įskaitant oro kondicionavimo sistemą, patogias sėdynes ir bendrą ergonomiką. „Hyundai i30” pirkėjai galės rinktis iš keturių salono įrangos lygių: bazinio lygio „Classic”, didesnio komforto „Comfort”, sportiško „Style” ir ištobulinto „Premium”. Šiuo metu Lietuvos klientams yra siūloma įsigyti dviejų įrangos lygių – „Classic” ir „Comfort” automobilius.
Pasak R.Požėros, „Hyundai i30” populiarumas kitose Europos šalyse leidžia prognozuoti nemažą šio automobilio sėkmę ir Lietuvoje. Šiuo metu Lietuvoje parduodami „Hyundai i30″ su dviejų tipų DOHC benzininiais varikliais (1,4 l bei 1,6 l) ir dviejų versijų 1,6 l darbinio tūrio CRDi dyzeliniais varikliais. Artimiausiu metu prekyboje bus pristatyti automobiliai su 2,0 l benzininiu ir 2,0 l darbinio tūrio dyzeliniu jėgos agregatais”.

„Hyundai i30” puikiai įrodo, kad automobilis gali būti platus ir erdvus, nebūdamas didelis, bei patogus ir elegantiškas – nebūdamas brangus. Automobilio salone rasite XXI amžiui tinkamus įrangos priedus – galimybes prijungti USB atmintinę ir „I-pod” grotuvą. „Hyundai i30″ gali pagrįstai didžiuotis tiek patogiu salonu, tiek erdvia bagažine”, – sakė „Autoaljanso” direktorius Gediminas Švaikauskas.

Bazinė „Hyundai i30” automobilio su 1,4 l (109 AG) benzininiu varikliu bei mechanine transmisija kaina Lietuvoje sieks 43 990 Lt. Šį modelį įsigiję pirkėjai gaus automobilį su turtingu įrangos komplektu: ABS ir EBD, 6 saugos oro pagalvės, 4 kryptimis reguliuojamas teleskopinis vairaratis, elektra valdomi priekiniai langai, oro kondicionierius, šildomos priekinės sėdynės su šilumos lygio reguliatoriumi (2 padėtys), integruotas AM/FM imtuvas su CD MP3 grotuvu, USB + AUX jungtis, elektra valdomi ir šildomi išoriniai veidrodžiai, kita įranga. Kaip ir kitiems „Hyundai” modeliams, „i30” bus taikoma 5 metų garantija be ridos apribojimo bei techninė pagalba Pabaltijo šalyse visą parą. Naujajam automobiliui pirmajam „Hyundai” modelių gamoje bus teikiama 10 metų antikorozinė garantija

Anksčiau „Hyundai” savo automobiliams parinkdavo pavadinimus, atspindinčius su skirtingais modeliais siejamas emocijas ir vertybes. Ateityje automobilių gamintojas ketina pradėti naudoti paprastesnę ir praktiškesnę sistemą. Įvairių modelių pavadinimai nusakys automobilio technines galimybes ir bus lengvai suprantami.

Pateikdama rinkai „i30” modelį, „Hyundai” pradeda žymėti automobilių modelius raidėmis ir skaičiais, o tai rodo orientaciją į technologijas ir pagrindines korporacijos vertybes. Vadovaujamasi nuostata, kad „Hyundai” vertybes žymi „i” (angl. „inspiration”), reiškianti įkvėpimą, pasitikėjimą ir kokybę. Šios vertybės yra svarbus „Hyundai” pagrindinių siūlymų elementas.

1990 metais „Hyundai iš esmės pakeitė savo veiklos prioritetus. Korporacija nusprendė atsisakyti ankstesnės pigių transporto priemonių gamybos strategijos. Naujas bendrovės tikslas – siekti modernių ir kokybiškų automobilių gamintojo įvaizdžio. „Hyundai” siekia tapti dar labiau įkvepiančiu gamintoju. Dabar įkvėpimas yra kertinė „Hyundai” ženklo vertybė. „i” išreiškia šią ypatybę ir parodo ją vartotojams.

„i30” – tai pirmasis „Hyundai” modelis, kurio pavadinime yra „i”. Skaičius „30” yra segmento ženklas, arba europinio C segmento skaitinis atitikmuo.

i ir skaitiniai segmentų žymenys, atitinkantys europinį segmentų ženklinimą:

i10 = A segmentas

i20 = B segmentas

i30 = C segmentas

i40 = D segmentas

i50 = E segmentas

Būsimųjų modelių versijų bei ypatingų modelių pavadinimuose bus naudojamos ir kitos raidės: i30 CW = C segmentas, „crosswagon”. Naujoji pavadinimų sistema ateityje bus taikoma Europoje parduodamiems automobiliams. Dabartinių modelių pavadinimai naująja sistema bus keičiami palaipsniui.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.