Skambus atsisveikinimo akordas

Paskutinėmis rugsėjo dienomis žiedinių lenktynių meistrai Nemuno žiede surengtomis Lietuvos ir Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionatų baigiamųjų, penktųjų, etapų batalijomis baigė šių metų sezoną.

Tradiciškai pirmenybes užbaigė 4 valandų lenktynės. Jų dalyviai varžėsi dėl šio renginio iniciatoriaus spaudos namų „ARX Baltica” taurės ir kitų prizų. Jose norą dalyvauti buvo pareiškusios net 25 komandos. Tad prie starto linijos išsirikiavusių automobilių kolona buvo iš tiesų įspūdinga. Prasidėjus lenktynėms ilgai spartą diktavusį raudonąjį „Adampolio” „AGM Kit Car” aplenkė „Eurospynų” BMW M3 GTR. Šios ekipos narys Robertas Kupčikas, 85-ą kartą sukdamas Nemuno žiedu, nuvažiavo greičiausią ratą – jame sugaišo 1 min. 19,751 sekundės.

Negarantavo laurų

Pajutęs, kad lyderio estafetė gali išslysti iš rankų, dar didesnę spartą pasiekė tituluočiausias šalies žiedininkas Ramūnas Čapkauskas, kartu su Vidu Čebatavičiumi atstovavęs „Adampolis Racing Team” pirmajai komandai. Naujas R.Čapkausko laimėjimas – 1 min. 19,165 sekundės. Nors šio rezultato pagerinti niekam nepavyko, geriausias rato įveikimo laikas „Adampolio” ekipai negarantavo lenktynių laimėtojų laurų. Išsekus 4 valandų laiko limitui pirmieji šių lenktynių finišo liniją kirto „Eurospynų” komandai atstovavę R.Kupčikas su Andriumi Pikeliu. Jiems ir atiteko pagrindinis varžybų trofėjus – įspūdinga spaudos namų „ARX-Baltica” taurė.

Rato persvara

Nugalėjusi „Eurospynų” komanda per 4 valandas nuvažiavo 159 Kačerginės Nemuno žiedo trasos ratus, sudarančius 532,65 kilometro. Atsilikę 4 ratais antri finišavo „Adampolis Racing Team” pirmosios komandos lenktynininkai. Trečiąją vietą pelnė RIMO ekipos Rimgaudo Statnicko ir Sauliaus Vitkausko duetas, vairavęs „Honda Civic”, ir nuo antrųjų prizininkų atsilikęs vos vienu ratu. Ketvirtąją-šeštąją bendrosios įskaitos vietas užėmusios „Auto Akstės” antrosios bei „Sliko” ir „Trasero” komandų lenktynininkų atkaklios varžytuvės baigėsi taip pat tik rato persvara. Ketvirtieji prizininkai įveikė 148, penktieji – 147, o šeštieji – 146 ratus.

Apvirto

Atkaklios varžybos neapsiėjo be avarijų. Bene rimčiausią patyrė „Ataka Racing” atstovas Rokas Knyva. Jo vairuojama „Honda Civic Type-R” apvirto, tačiau pats lenktynininkas nenukentėjo. Iki varžybų pabaigos likus 20 minučių prapliupęs lietus galėjo sugadinti lenktynes ne vienai ekipai. Net toks patyręs žiedininkas kaip R.Statnickas neišvengė lengvo trinktelėjimo ratu į bortelius, tačiau šis epizodas įtakos galutiniam rezultatui neturėjo.

„Baltic Open”

Prieš 4 valandų lenktynes su sezonu atsisveikino pajėgiausi Lietuvos ir Baltijos šalių žiedininkai. Masiškiausios buvo nacionalinės klasės lenktynės, kuriose prie starto linijos išsirikiavo 17 automobilių. Lietuvoje buvusi gana populiari ir žiūrovų mėgta „Baltic GT” klasė LASF žiedinių lenktynių komiteto sprendimu šiemet reorganizuota į „Baltic Open” klasę. Nauja buvo ir tai, kad „Baltic Open” klasės dalyviai per varžybas privalėjo įveikti ne nustatytą trasos ratų skaičių, o važiuoti valandą.

44 ratai

Atrodo, kad naujovė, sekmadienį patraukusi 10 komandų dėmesį, pasiteisino. Šiose permaininga ir atkaklia kova pasižymėjusiose valandos lenktynėse triumfavo „Adampolis Racing Team” pirmoji komanda, per valandą apsukusi 44 Nemuno žiedo ratus. Nuo nugalėtojų atsilikę ratu antri finišavo „Eurospynų” atstovai. Trečiąją vietą „Baltic Open” klasėje pelnė vienas „Chevrolet Chorvete” automobilį vairuojantis Eugenijus Tumalevičius, per valandą nuvažiavęs 40 ratų.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Sportas su žyma , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.