Organizacija „Euro NCAP” sudaužė dar kelias naujas mašinas tam, kad pirkėjai galėtų pasirinkti saugesnius modelius.
„Euro NCAP” paskelbė duomenis apie keturių modelių, išbandytų priekinio susidūrimo važiuojant 64 km/h greičiu ir šoninio susidūrimo 50 km/h greičiu bei užvažiavimo ant pėsčiojo atvejais, saugumą.
Tai – mažų šeimyninių modelių klasei priskirtas „Hyundai i30”, dideliu šeimyniniu automobiliu vadinamas „Ford Mondeo”, mažiesiems visureigiams priskiriamas „Volkswagen Tiguan” bei mažiesiems minivenams – „Volkswagen Caddy”.
Bandytojų teigimu, du iš jų – sedanas „Ford Mondeo” ir „parketinis” visureigis „Volkswagen Tiguan” suaugusius keleivius bei vairuotoją apsaugo patikimai. Jų saugumas įvertintas aukščiausiai – 5 žvaigždutėmis. Kiti du modeliai šiuo požiūriu gavo po 4 žvaigždutes.
Analogiškai sekėsi ir saugant vaikus – fordas ir folksvagenas pelnė po 4 žvaigždutes (iš galimų penkių), „Hyundai” ir komercinės klasės „VW Caddy” – po tris.
Pėstiesiems visi keturi modeliai nėra itin draugiški – žmonių saugumas susidūrimo su minėtomis mašinomis, važiuojančiomis 40 km/h greičiu, atveju įvertintas po 2 žvaigždutes (iš galimų keturių).
„Euro NCAP” tokius bandymus atlieka kiekvieną mėnesį, specialiame poligone sudaužant po 2-4 naujus, rinkoje neseniai pasirodžiusius modelius.
Praėjusį mėnesį bandytojų aplodismentų nusipelnė supermini klasei priskirtas „Fiat 500”, taip pat maži šeimyniniai „Kia C’eed” ir „Peugeot 308” – jų suaugusių keleivių ir vairuotojo saugumas įvertintas po 5 žvaigždutes, vaikų saugumas – po 4 (išskyrus fiatą, vaikus apsaugojusį viena žvaigždute mažiau). Supermini klasės „Renault Twingo” už suaugusiųjų apsaugą gavo 4 žvaigždutes.
Ir vienintelis „Peugeot” iš visų keturių pelnė 3 žvaigždutes už pėsčiųjų apsaugą, visi likę – po dvi.