Dash 8-400 gedimo priežastis – korozija

Danijos incidentų tyrimų taryba preliminarioje ataskaitoje paskelbė, kad š.m. rugsėjo 9 d. SAS lėktuvo Dash 8-400 (Q400) Alborge patirto incidento priežastis – hidraulinio cilindro, išleidžiančio lėktuvo važiuoklę, korozija.

Lietuvos orlaivių avarijų ir incidentų komisija dar nepristatė savo tyrimo dėl avarinio SAS lėktuvo nusileidimo Vilniaus oro uoste š.m. rugsėjo mėn. 12 d. ataskaitos.

Visais dvidešimt septyniais SAS grupei priklausančiais Q400 tipo lėktuvais skrydžiai yra laikinai sustabdyti. Atsižvelgus į praėjusią savaitę Kanados Vyriausybės Transporto departamento paskelbtos tinkamumo skrydžiams direktyvos reikalavimus, šiuo metu atliekama papildoma techninė šių lėktuvų apžiūra. Tam tikros važiuoklės dalys visuose SAS priklausančiuose Q400 lėktuvuose buvo pakeistos, nepriklausomai nuo to, ar buvo rasta kokių trūkumų, ar ne.

Dvylika Q400 tipo lėktuvų yra skraidinami atgal į SAS bazes Kopenhagoje ir Stokholme. Juos pilotuoja specialiai parengti pilotai ir tik po to, kai šiuos lėktuvus patikrino SAS technikai. Atsakingos Skandinavijos institucijos suteikė leidimą vykdyti šiuos skrydžius.

Visų SAS grupei priklausančių Q400 lėktuvų techninė apžiūra turėtų būti baigta iki šios savaitės pabaigos. SAS laukia specialaus OPS komiteto (OPS komitetą bendru sutarimu įsteigė Danijos, Norvegijos ir Švedijos civilinės aviacijos tarnybos) sprendimo dėl šių lėktuvų tinkamumo skrydžiams sertifikato, kuris bus išduotas komitetui gavus visą būtiną dokumentaciją ir informaciją.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.