„Marks & Spencer“ pristato rudens/žiemos sezono kolekcijas

Šiandien viena didžiausių Jungtinės Karalystės mažmeninės prekybos kompanijų „Marks & Spencer“ savo parduotuvėje Vilniuje, įsikūrusioje prekybos centre „Gedimino 9“, pristato naujas rudens/žiemos drabužių kolekcijas moterims ir vyrams.

„Marks & Spencer“ 2007-2008 metų rudens/žiemos kolekcijos jungia rafinuotą dizainą, kokybiškas medžiagas ir sodrias spalvas. Kolekcijos apima vos juntamą praeities dvelksmo ir modernią ateities, miesto ir kaimo stilistikas“, – sakė „Marks & Spencer“ rinkodaros vadovė Lenkijos ir Baltijos šalims Joanna Pintal. Pasak jos, „Marks & Spencer“ parduotuvėje Vilniuje tinkamą drabužį suras ir jaunatvišką laisvesnį aprangos stilių mėgstanti moteris, ir klasikai ištikima dama. Moteris čia gali apsirengti nuo apatinio trikotažo iki palto bei prisiderinti aksesuarus.

„Marks & Spencer“ atstovės teigimu, rudens/žiemos sezono kolekcijose vyrauja keletas tendencijų ir stilių. „Screen heroine“ tendencija išsiskiria rafinuotumu, jaučiama stipri 1940-ųjų stiliaus įtaka. Siluetai – prigludę, spalvų gama apima nuo šiltų neutralių, ramių pilkų iki sodriai raudonų tonų. „Future fantasy“ – tai graikiško stiliaus palaidinės, trumpos tunikos, vilnoniai paltai ir odinės motociklininkų striukės. Laisvalaikio ir sportinį stilių atstovauja „Future City Sports“ tendencija – siauros kelnės, megztukai ir švarkeliai su gobtuvais. Tikrą moteriškumą atskleidžia „Urban urchin“ tendencija. Čia vyrauja sluoksniuoti audiniai, subtilūs modeliai, kuriuos papildo ilgi šaliai, odiniai diržai, didelės rankinės. „American tribes“ stiliaus pagrindą sudaro šviesios spalvos su degintos plytos, geltonos, rudos spalvų akcentais. Šių spalvų šaliai ir megztiniai derinami su rudos spalvos odiniais švarkais.

„Tam tikros tendencijos vyrauja ir moteriškuose apatiniuose drabužiuose“, – sako J. Pintal. „Orange Blossom-Transitional story“ – tai švelniai rausvos, persiko, apelsino, pilkos bei rusvai žalios spalvų apatiniai, puošti rytietiškais raštais, kurie perkelia iš vasaros į rudenį. Kita tendencija – „Circus“. Tai šviesūs apatiniai drabužiai, marginti žalios, purpurinės, rožinės spalvų raštais, papuošti raukinukais. Blizgantys žvyneliai, šilkas ir satinas leidžia pasijusti tikra šou mergina. Neutralių spalvų, malonios medžiagos, puošti romantiškais raukiniais ir klostėmis apatiniai drabužiai sudaro „Goddess“ seriją. Seksualius „Erotic“ stiliaus apatinius drabužius rinksis savimi pasitikinčios moterys, o „Bloomsbury“ stiliaus pižamas – mėgstančios įmantrius geometrinius raštus bei sodrias rudens spalvas. Dar viena tendencija – „Gothic“ stiliaus apatiniai drabužiai. Jų dramatiškos, beveik architektūriškos linijos suminkštintos ranka pieštomis prislopintos žalios, purpurinės ir natūralių spalvų gėlėmis. „Tomboy“ tendencija įkvėpta angliško stiliaus, joje dominuoja žalia ir mėlyna spalvos.
Vyrai taip pat neliko nuskriausti – naujose „Marks & Spencer“ rudens/žiemos kolekcijose jiems siūlomas platus marškinių, kaklaraiščių, švarkų, kelnių asortimentas bei laisvalaikiui, pavyzdžiui, golfui, skirtos kolekcijos. Vyriškų drabužių pagrindinės tendencijos yra trys. „Soviet“ stilistika – tai griežtas kirpimas, masyvios detalės, tokios kaip antpečiai, rankogaliai, apykaklės. Spalvinė gama – juoda, raudona ir pilka. „80‘s gigolo“ stilius pasižymi originaliu drabužių derinimu. Laisvas 1980-ųjų bankininko kostiumo siluetas atnaujintas naudojant rafinuotus audinius. Odiniai švarkai, rusvai žalios spalvos kelnės, prigludę siluetai, šiugždantys balti marškiniai derinami su gausiai margintais kaklaraiščiais. „Below Zero“ tendencijai būdingi paprasti siluetai ir požiūris „kuo mažiau, tuo geriau“. Spalvų paletėje – prislopinti pilkos, juodos ir baltos atspalviai.

Apie „Marks & Spencer“:

„Marks & Spencer“ yra vienas geriausiai žinomų Jungtinės Karalystės prekės ženklų. Ši kompanija prekiauja stilingais, kokybiškais drabužiais, aksesuarais, namų apyvokos daiktais ir maisto produktais. „Marks & Spencer“ tarptautiniam prekybos tinklui priklauso 450 parduotuvių Jungtinėje Karalystėje, 150 parduotuvių kitose pasaulio šalyse ir 130 parduotuvių, veikiančių frančizės pagrindu trisdešimtyje pasaulio šalių. Kiekvieną savaitę „Marks & Spencer“ parduotuvėse apsilanko daugiau nei 15 mln. žmonių. Kompanijoje dirba daugiau nei 65 tūkst. žmonių. „Marks & Spencer“ grupės pelnas 2005/2006 finansiniais metais išaugo 4,8 proc. ir sudarė 11,46 mln. eurų.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Moterims su žyma , , , , , , . Įrašykite į adresyną nuolatinę nuorodą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.